نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 04 دی 1396
ساعت 20:49

وسلی اسنایپس مایل نیست شخص دیگری نقش بلید را بازی کند

0 از 5

وسلی اسنایپس هنوز مایل به ایفای نقش بلید برای استودیو سینمایی مارول است

فیلم Blade برای اولین بار در سال 1998 به سینماها آمد؛ بلید موفقیت قابل توجهی داشت و توانست فروش جهانی 131.2  میلیون دلار را در مقابل بودجه 45 میلیون دلاری خود کسب کند.

Blade توانست موفقیت خوبی به دست بیاورد، اما متاسفانه این عنوان با فیلم Blade: Trinity در سال 2004 به کار خود پایان داد؛ با اینکه دو فیلم اول تحسین منتقدان را برانگیخت، اما فیلم سوم یک ناامیدی بزرگ بود.

سپس سریالی کوتاه با اقتباس از فیلم تولید شد، که در آن اسنایپس کنار گذاشته شد و کرک جونز جایگزین او شد.

به نظر می‌رسد وسلی اسنایپس نمی‌خواهد از این نقش بگذرد و در شبکه‌های اجتماعی خود نیز اعلام کرده که تمایل دارد بار دیگر عهده‌دار این نقش باشد.

حق مالکیت فیلم بلید در سال 2011 بار دیگر به مارول بازگشت؛ صاحبان امتیاز فیلم همیشه احساس می‌کردند این اثر برای سینمای مارول مناسب نیست؛ چون مارول همیشه به دنبال ساخت فیلم‌هایی بود، که مناسب اکثر سنین باشد و خانواده‌ها به راحتی بتوانند آن‌ها ‌را ببینند، اما به نظر می‌رسد قرار است به زودی تغییراتی رخ دهد؛ با خرید فاکس توسط دیزنی، مارول موفق شد فیلم Deadpool را به مجموعه خود اضافه کند، مدیرعامل دیزنی باب ایگر، پیش از این تایید کرده بود، که Deadpool با همان درجه سنی بزرگسال تولید خواهد شد، بنابراین ممکن است بلید نیز مانند ددپول با درجه سنی بزرگسال در استودیو سینمایی مارول تولید شود.

حتی اگر مارول تصمیم به تولید فیلم بلید بگیرد بعید است، که از وسلی اسنایپس برای ایفای دوباره این نقش استفاده کند؛ همانطوری که در مورد فیلم اسپایدرمن شاهد بازسازی و تغییر کامل بازیگران و دیگر مسائل بودیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.