نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 19 بهمن 1396
ساعت 19:35

مذاکره با کارگردان Deadpool 2 برای دنباله غیرمستقیم Fast & Furious

0 از 5

کارگردان فیلم Deadpool 2 در حال مذاکره برای بر عهده گرفتن وظیفه کارگردانی اسپین آف Fast & Furious است

بیش از 6 ماه است، که خبرهایی مبنی بر ساخت اسپین آفی از فیلم سریع و خشن (Fast & Furious) با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام به گوش می‌رسد و به نظر اکنون این پروژه کارگردان خود را پیدا کرده است؛ گزارشی جدید بیان می‌کند که کارگردان فیلم‌های ددپول 2 (Deadpool 2) و بلوند اتمی (Atomic Blonde)، دیوید لیچ برای بر عهده گرفتن این وظیفه پیشگام است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، ثابت می‌شود که گزارش‌های اخیر در مورد تاخیر تولید این پروژه به دلیل کمبود کارگردان غلط هستند.

طرفداران مدت زیادی است انتظار می‌کشند، تا لوک هابز (با بازی جانسون) و دکارد (با بازی استاتهام) در اسپین آفی از سریع‌وخشن باهم در یک تیم قرار گیرند و به نظر می‌رسد در همان تاریخ از پیش معین‌شده، یعنی 26 جولای 2019 (4 مرداد 1398) شاهد این فیلم خواهند بود.

برای مدت‌زمان کوتاهی شایعه شده بود، کارگردان فیلم غارتگر (The Predator) یعنی شین بلک، کارگردانی این پروژه را بر عهده خواهد داشت، اما مشخص شد این نیز غلط است؛ در حال حاضر نام دیوید لیچ در بالای لیست قرار دارد و او انتخاب بسیار مناسبی برای این اسپین آف به نظر می‌آید.

این خبر بعدازاینکه تاریخ اکران عنوان سریع‌وخشن 9 تا سال 2020 عقب رفت، منتشر شد؛ بسیاری معتقد بودند این تاخیر به خاطر اسپین آف سریع‌وخشن است، همین موضوع نیز باعث عصبانیت بعضی از بازیگران فیلم اصلی مانند ترسی گیبسون شد و او شروع به دشمنی مجازی علیه دواین جانسون کرد؛ گزارش دیگری نیز بیان کرد، که وین دیزل با ایده این اسپین آف مخالف است و خوشحال نیست.

جانسون قول سورپرایزهایی را در این فیلم داده است؛ همکاری او با لیچ به نظر فوق‌العاده است، می‌توان از همین حالا تصور کرد که فیلم‌ دارای صحنه‌هایی با اکشن‌های دیوانه‌ کننده و همچنین شوخ‌طبعی جالبی بین هابز و شاو خواهد بود، البته نه به‌مانند کیبل و ددپول؛ این خبر هنوز رسمی نیست، اما انتظار می‌رود به‌زودی رسمی شود.

عنوان سریع‌وخشن تا به امروز برای استودیو یونیورسال پیکچرز بسیار پول‌ساز بوده است و این مجموعه فیلم تاکنون بیش از 5 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت؛ با توجه به موفقیت‌های اخیر جانسون در فیلم‌هایش، حضور استاتهام و همچنین حضور کارگردان ددپول 2 در این اسپین آف، به نظر باید شاهد موفقیت بزرگ دیگری برای عنوان سریع‌وخشن باشیم.   

جانسون اکنون با فیلم جومانجی (Jumanji) در سینماها حضور دارد و فیلم بعدی او، یعنی آسمان‌خراش (Skyscraper) این تابستان اکران خواهد شد؛ فیلم ددپول 2 دیوید لیچ نیز، در تاریخ 18 می (28 اردیبهشت 1397) اکران می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.