نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 11 تیر 1397
ساعت 15:54

صحبت‌های جدید کارگردان فیلم Jumanji 3 راجع به این عنوان

0 از 5

کارگردان فیلم Jumanji 3 تاریخ آغاز فیلم‌برداری این پروژه را مشخص کرد؛ فیلم Jumanji 3 در سال 2019 بر سر راه شما خواهد آمد

مدت زمان کوتاهی بعد از اینکه برای این فیلم رسما تاریخ اکران در فصل تعطیلات درنظرگرفته‌شد، جیک کاسدان کارگردان این فیلم طی مصاحبه اخیر خود با Collider تایید کرد که فیلم‌برداری قسمت سوم این عنوان نیز اوایل سال بعد آغاز خواهد شد.

کاسدان همچنین کارگردانی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle را که دنباله فیلم نخست در سال 1995 بود را برعهده داشت؛ این فیلم که در اواخر سال 2017 اکران شد توانست موفقیت بسیار زیادی در باکس‌آفیس کسب کند؛ داستان رسمی فیلم دوم بدین صورت بود:

«در جومانجی، این بازی قدرتمند چهار نوجوان را به درون دنیای جومانجی می‌کشاند، دنیایی خطرناک پر از جانوران مختلف و وحشی همراه با جنگلی انبوه و حاوی چندین مدل پازل و تله مرگبار. برای زنده ماندن، آنها باید بجای شخصیت‌های گیم بازی کنند: اسپنسر تبدیل می‌شود به یک ماجراجوی عضلانی (دواین جانسون)، ورزشکار فوتبال تبدیل می‌شود به یک جانورشناس و متخصص سلاح (کوین هارت)، دختر محبوب بیتانی تبدیل می‌شود به یک پروفسور جوان (با بازی جک بلک) و مارتا تبدیل می‌شود به یک تکاور و مبارز رقصنده (کارن گیلان). چیزی که آن‌ها کشف می‌کنند این است که فقط نمی‌توانید جومانجی بازی کنید بلکه باید زنده بمانید و باید برای زندگی بجنگید. برای اتمام بازی و بازگشت به دنیای واقعی، آنها مجبورند پا به خطرناک‌ترین ماجراجویی‌های زندگی خودشان بگذارند…»

این فیلم توانست نظر منتقدین و مخاطبان را به خود جلب و نمره 76% را از Rotten Tomatoes دریافت کند؛ رکورد خارق‌العاده دیگر این فیلم آن بود که توانست به مدت چهار هفته در صدر جدول باکس‌آفیس آمریکا قرار بگیرد و در سرانجام فعالیت خود 404.5 میلیون دلار به صورت داخلی و 557.2 میلیون دلار به شکل جهانی فروش داشته باشد. این فیلم به لحاظ میزان فروش داخلی در رتبه 28 و به لحاظ فروش جهانی در رتبه 40 پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار گرفت؛ Jumanji: Welcome to the Jungle تمامی این موفقیت‌ها را با بودجه تولید 90 میلیون دلاری در رقابت سنگین با فیلم‌های دیگر در همان بازه زمانی به‌دست آورد.

بعد از چنین موفقیت‌های بزرگی سریعا ساخت قسمت سوم این عنوان سفارش داده شد و کاسدان اعلام کرد که اکنون در حال نوشتن فیلم‌نامه این پروژه هستند. او گفت:

«ما در حال نوشتن فیلم‌نامه هستیم و سعی می‌کنیم که بفهمیم دقیقا برای فیلم بعدی چه می‌خواهیم؛ من خوشحالم که بگویم احساس می‌کنم ما تاکنون پیشرفت خوبی در این زمینه داشتیم و به برخی چیزهای هیجان‌انگیز دست پیدا کرده‌ایم. من فکر می‌کنم ما در حال گسستن داستان هستیم، این به مانند یک پازل کوچک پیچیده است، اما فکر می‌کنم ما به چیزهای خوبی دست پیدا کرده‌ایم.»

البته این کارگردان جزئیات داستان این فیلم را مشخص نکرد، اما او قول داد که فیلم سوم به مانند فیلم قبلی داستان زیبایی داشته باشد و به همان اندازه محبوب شود؛ این کارگردان در ادامه گفت:

«چیز بزرگی که همه راجع به فیلم قبلی دوست داشتند این بود که آن دارای یک فانتزی بسیار بزرگ بود و یک احساس بسیار قوی و عظیم در مرکز آن موج می‌زد»

با توجه به محبوبیت این عنوان و تاریخ اکران زودهنگام آن، برنامه زمانی برای تولید این فیلم بسیار فشرده خواهد بود؛ خود کاسدان اعلام کرد که فشارهایی را از این بابت بر روی خود حس می‌کند، اما این فشار تا بدین مرحله قابل تحمل بوده است:

«این بسیار سریع خواهد بود، ما احساس می‌کنیم ایده‌ای داریم که بسیار برای آن هیجان‌زده هستیم؛ بنابراین تا بدین مرحله حداقل شروع خوبی داشتیم. کارهای زیاد در پیش رو داریم و من اشتباه نخواهم کرد.»

فیلم Jumanji 3 در تاریخ 13 دسامبر 2019 (22 آذر 1398) در سینماها اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.