نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 12 تیر 1397
ساعت 08:00

گیلیگان شدیدا مایل به حضور والت و جسی درBetter Call Saul است

3 از 5

خالق دنیای داستانی Breaking Bad، مثل بازیگران مایل به حضور والتر وایت و جسی پینکمن در سریال Better Call Saul است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی در یک مصاحبه اختصاصی با عوامل و بازیگران به مناسبت دهمین سالگرد پخش سریال Breaking Bad، خالق این سری یعنی «وینس گیلیگان» ابراز تمایل کرده که او به شدت دوست دارد تا شخصیت‌های «والتر وایت» (با بازی برایان کرانستون) و «جسی پینکمن» (با بازی آرون پال) را به شکلی وارد سریال Better Call Saul کند. او در این زمینه گفت:

من واقعا تمایل بسیار زیادی دارم که هر دو کاراکتر را در سریال Better Call Saul ببینم. پیتر هم همین را می‌خواهد، نویسندگان هم همین‌طور و بازیگران هم به همین ترتیب مایل هستند این اتفاق بیافتد... این حضور هم حس رضایت را به ما القا نخواهد کرد، اگر فقط شاهد یک حضور کوتاه و گذرا از آن‌ها باشیم یا اینکه مثلا با سبک‌های آلفرد هیچکاکی حضور پیدا کنند. فکر می‌کنم دیگر تا حالا به اندازه کافی صبر کرده‌ایم. ما واقعا باید یک دلیل خیلی خوب برای نشان دادن‌شان در سریال پیدا کنیم. فقط امیدوارم در این زمینه به نتیجه برسیم چون دوست دارم این اتفاق به خوبی بیافتد.

در این زمینه، آرون پال بازیگر نقش جسی پینکمن هم برای این حضور ابراز تمایل کرد:

دیدگاه من نسبت به این مسئله مثل قبل هست و از همان وقتی که سریال Better Call Saul شروع شده تغییری نکرده است... اگر وینس تصمیم بگیرد که جسی در Better Call Saul حضور داشته باشد، می‌دانم که برای این کار دلیلی داشته و آن دلیل برای من حتما قابل قبول و رضایت بخش خواهد بود.

برایان کرانستون بازیگر نقش اصلی والتر وایت در بریکینگ بد هم گفته که در صورت چنین پیشنهادی، بدون درنگ جواب مثبت می‌دهد:

اگر او [وینس گیلیگان] چنین چیزی بخواهد، من سریع جواب مثبت می‌دهم. وینس واقعا اهمیت و دقت بسیار زیادی درخصوص داستان و شخصیت‌هایش به خرج می‌دهد، و او زندگی ما را تغییر داده است. جواب من بله خواهد بود.

سریال Breaking Bad یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. خالق این مجموعه یعنی وینس گیلیگان، از سال ۲۰۱۵ پخش سریال جدیدی در دنیای Breaking Bad را در غالب یک «پیش‌درآمد» و با نام Better Call Saul شروع کرد، که شخصیت محوری این سریال «سول گودمن»، وکیل خلافکار از سریال اصلی بریکینگ بد است. در سریال جدید که فصل جدید آن از مدتی دیگر شروع می‌شود، به دفعات شاهد حضور بعضا دائم و اثرگذار از شخصیت‌های مختلف سریال اصلی نیز بوده‌ایم. وقایع سریال Better Call Saul چندین سال قبل از وقایع Breaking Bad جریان دارد و به همین دلیل، تاکنون سازندگان موفق به وارد کردن دو شخصیت اصلی والتر وایت و جسی پینکمن از سریال بریکینگ بد نشده‌اند. با این وجود، گیلیگان مدتی پیش تایید کرد که در فصل جدید سریال Better Call Saul، قرار است یک شخصیت خیلی مهم دیگر هم از سریال بریکینگ بد حضور داشته باشد که البته، هیچ یک از دو شخصیت والت یا جسی نخواهند بود.

با توجه به حضور عوامل سریال Breaking Bad در رویداد آینده San Diego Comic Con 2018، انتظار می‌رود که در خصوص حضور برایان کرانستون و آرون پال در سریال Better Call Saul شفاف‌سازی بیشتری صورت بگیرد. هرچند برخی گزارش‌ها از این حکایت داشته که این دو شخصیت حداقل تا فصل پنجم هم وارد این سریال نخواهند شد.

پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul قرار است از ۶ آگوست (۱۵ مرداد) از شبکه AMC شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.