نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397
ساعت 09:15

استفان کاپیچیچ به بازیگران فصل چهارم Better Call Saul اضافه شد

0 از 5

بازیگر نقش کلاسوس از ددپول، به جمع بازیگران فصل چهارم Better Call Saul اضافه شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ AMC درحال آماده‌سازی فصل چهارم از سریال محبوب Better Call Saul است، و به تازگی فاش شده که استفان کاپیچیچ بازیگر نقش کلاسوس در فیلم Deadpool نیز، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

فصل چهارم سریال Better Call Saul گرچه با تاخیر در زمان شروع نمایش مواجه گردید، ولی روند ساخت سریال از مدتی پیش شروع شده و طرفداران دیر یا زود، باز هم با جیمی مک‌گیل، کیم وکسلر و مایک ارمن‌تراوت ملاقات خواهند کرد. در طول سه فصل قبلی این سریال، چهره‌های آشنای زیادی نیز در داستان حضور داشتند. هر دو بازیگر ریموند کروز و جینکارلو اسپوزیتو، بار دیگر نقش‌های توکو سالامانکا و گاس فرینگ را از سریال Breaking Bad بازی کردند. اینک در فصل چهارم، قرار است بازیگر جدیدی نیز اضافه شود که بیش از هر چیز صدای آن برای طرفداران آشنا است.

بنا به گزارش‌ها، استفان کاپیچیچ بازیگر نقش کلاسوس در فیلم ددپول نیز به فیلمبرداری فصل چهارم Better Call Saul اضافه شده است. نقش کاپیچیچ در این سریال هنوز مشخص نیست ولی طبق همین گزارش، او به عنوان یک بازیگر مهمان حضور خواهد داشت. کاپیچیچ در این زمینه، اخیرا به خاطر پیوستن به «دنیای داستانی بریکینگ بد» اظهار نظر کرده و گفته که از ملحق شدن به تیم «با استعداد» و «شگفت‌انگیز» Better Call Saul که از سریال‌های محبوب او نیز هست بسیار خوشحال است.

Deadpool 2 Colossus

کاپیچیچ تاکنون در آثار بسیار زیادی حضور داشته، ولی احتمالا به یاد ماندنی‌ترین نقش او، شخصیت Colossus در فیلم ددپول ۲۰۱۶ بوده است. این بازیگر البته در فیلم مورد انتظار ددپول 2 نیز مجددا ایفاگر نقش کلاسوس خواهد بود. او همچنین در یک سری تلویزیونی دیگر به نام Counterpart از شبکه Starz نیز حضور دارد.

فصل چهارم سریال Better Call Saul قرار است داستان را از وقایع پایانی فصل قبل دنبال کند. در یک صحنه شوک‌برانگیز، چاک مک‌گیل برادر جیمی، به نظر می‌رسید که اقدام به خودکشی و سوزاندن خانه‌اش کرد. وینس گیلیگان از خالقان این سریال قول داده بود که فصل چهارم، فضایی تاریک‌تر از سه فصل قبلی داشته باشد. داستان حالا بیش از پیش، پیرامون پذیرش بعد شخصیتی خوش صحبت و قانون شکن جیمی مک‌گیل و تبدیل شدن او به سال گودمن از بریکینیگ بد خواهد بود. با این شرایط، احتمالا طرفداران باید بیش از گذشته انتظار کراس اورهای بیشتر بین شخصیت‌ها و داستان Better Call Saul و Breaking Bad را داشته باشند.

در حالی که طرفداران هنوز هم منتظر احیا شدن شخصیت‌های اصلی بریکینگ بد، همچون جسی پینکمن با بازی آرون پال هستند، ولی تاکنون چیزی در این زمینه تایید نشده است. گیلیگان البته وعده نمایش‌های بیشتری از زندگی آینده جیمی و پس از وقایع بریکینگ بد را نیز داده است. به هر شکل، تاکنون هنوز تاریخ شروع نمایش فصل چهارم این سریال مشخص نشده، اما گمانه‌زنی‌ها پیرامون این است که AMC از سپتامبر (شهریور-مهر) پخش فصل چهارم Breaking Bad را از سر خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.