نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 01 اسفند 1396
ساعت 19:55

اشاره‌ی کریس ایوانز به فیلم Black Widow در مصاحبه اخیر خود

5 از 5

کریس ایوانز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، در مصاحبه اخیر خود ضمن اشاره به فیلم Black Widow، به‌نوعی ساخت این فیلم را تایید کرد

طرفداران مارول مدت‌زمان زیادی است، که منتظر فیلم مستقل از کاراکتر ناتاشا رومانوف (با بازی اسکارلت جوهانسون) با عنوان Black Widow هستند، اما کوین فایگی و همه‌ی افراد استودیو مارول تاکنون صحبتی راجع به آن انجام نداده‌اند، اما اخیرا گزارش‌هایی منتشرشده است، که خبر از توسعه‌ی مرحله پیش‌تولید این فیلم می‌دهند؛ بنابراین Black Widow را می‌توان یکی از فیلم‌های اولیه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول برای به نمایش درآمدن محسوب کرد.

اخیرا طی مصاحبه‌ای همکار اسکارلت جوهانسون در دنیای سینمایی مارول یعنی کریس ایوانز، خبر ساخت این فیلم را تایید کرد؛ ایوانز در این مصاحبه صحبت‌هایی در مورد فیلم پلنگ سیاه (Black Panther ) انجام داد و مانند بسیاری از افراد این فیلم را مورد تحسین قرار داد. او سپس صحبت‌هایی راجع به مارول و عملکرد عالی این استودیو انجام داد و در بین حرف‌هایش اشاره‌ای به فیلم‌های Black Widow و کاپیتان مارول (Captain Marvel) داشت؛ صحبت‌های ایوانز بدین‌صورت بود:

«چیزی وجود ندارد که مارول قادر به انجام دادن آن نباشد؛ من مطمئنم همان تاثیری که امروز برای فیلم پلنگ سیاه شاهد آن‌ هستیم، برای فیلم‌های کاپیتان مارول و بعدازآن Black Widow تکرار خواهد شد. مارول دستورالعمل برنده شدن را در اختیار دارد، آن‌ها همیشه یک قدم جلوتر از بقیه هستند، مارول می‌داند که دقیقا چه کاری انجام می‌دهد. آن‌ها اشخاص درستی را برای همکاری انتخاب می‌کنند و من بسیار خوشحال و مفتخرم که بخشی از این گروه هستم.»

کاپیتان مارول در حال حاضر مراحل تولید خود را می‌گذارند و تایید شده است، که سال بعد شاهد حضور آن در سینماها خواهیم بود، اما از طرفی دیگر هنوز وضعیت فیلم Black Widow مشخص نیست و تولید آن رسما از سوی مارول تایید نشده است. اخیرا طبق گزارش‌هایی گفته‌شده که جک شیفر برای کار فیلم‌نامه‌نویسی این پروژه استخدام شده است و او همراه با اسکارلت جوهانسون همکاری نزدیکی برای این پروژه دارند.

مارول طی سالیان اخیر به‌ خوبی ثابت کرد، که می‌داند به چه صورت عمل کند تا فیلم‌هایش موردتوجه مخاطبین قرار بگیرد؛ اکثر فیلم‌های این استودیو رکوردهای مختلفی را در باکس‌آفیس شکسته‌اند، بنابراین می‌توان با توجه به سابقه‌ی درخشان مارول حدس زد، که عناوین کاپیتان مارول و Black Widow (در صورت تایید رسمی مارول برای تولید) به‌احتمال‌زیاد بسیار خوب عمل خواهند کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.