نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 04 فروردين 1397
ساعت 14:41

کریس ایوانز بعد از Avengers 4 دنیای سینمایی مارول را ترک می‌کند

3.33 از 5

این خبری است که بسیاری انتظار آن را داشتند؛ کریس ایوانز تایید کرد که بعد از فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو، دنیای سینمایی مارول را ترک خواهد کرد

در کنار نام‌های بزرگی چون رابرت داونی جونیور و کریس همسورث، کریس ایوانز نیز با نقش استیو راجرز در همان فاز نخست مارول همراه این دنیای سینمایی بود و در اولین فیلم انتقام‌جویان حضور داشت. علاوه بر بازی در دو فیلم مستقل از کاراکتر کاپیتان آمریکا، ایوانز در فیلم‌ کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و دو فیلم اول انتقام‌جویان حضور داشت؛ او همچنین بازگشت باشکوهی در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) داشت و در این فیلم به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر 36 ساله اکنون اعلام کرد پایان فاز سوم مارول می‌تواند به معنای پایان کار او در این دنیای سینمایی باشد و طرفداران از الان باید خود را برای این موضوع آماده کنند. ایوانز طی مصاحبه خود با نیویورک تایمز بر روی تمامی گمانه‌زنی‌ها و امیدها برای تمدید قراردادش با دنیای سینمایی ماورل بعد از فیلم Avengers 4 خط کشید؛ این بازیگر تایید کرد که تمامی مراحل فیلم‌برداری دوباره نقشش یعنی کاپیتان آمریکا و صحنه‌هایش در فیلم Avengers 4 به‌پایان رسیده است. سپس سوالی از ایوانز طی این مصاحبه پرسیده شده که از او احساسش را برای ایفای نقش دوباره کاراکتر محبوب طرفداران جویا می‌شد و ایوانز نیز پاسخی صریح و شفاف ارائه داد:

«قبل از اینکه شما را بیرون کنند باید از قطار پیاده شوید.»

این ستاره قبلا برای فیلم Avengers: Infinity War قرارداد امضا کرده بود، اما برادران روسو اعلام کردند که قصد دارند فیلمی حماسی و دو قسمتی بسازند، بنابراین بعد از این خبر قرارداد ایوانز دوباره نوشته شد و با موافقت او گسترش یافت. برخی امیدوار بودند که این توافق‌ها با هر فیلمی انجام و ایوانز در آن‌ها حضور خواهد داشت، اما مردی که این نقش را بر عهده می‌گیرد برای کناره‌گیری از دنیای ابرقهرمانان اعلام آمادگی کرد.

همه می‌دانستند که این روز فرا خواهد رسید، اما این موضوع به‌هیچ‌وجه کنار آمدن و پذیرش قضیه را توسط طرفداران آسان نمی‌کند؛ بااین‌حال درست به‌مانند کمیک‌ها، پایان استیو راجرز به معنای پایان ستاره‌ها و ابرقهرمانان نیست؛ طی یک دوره 77 ساله از تاریخچه کاپیتان آمریکا، کاراکترهای سرشناس زیادی وجود دارند که بعد از او سپر ویبرانیومش را به‌دست بگیرند.

در حالی که این اخبار تایید نمی‌کنند کاپیتان آمریکا بمیرد، اما طرفداران بدون شک شروع به گمانه‌زنی راجع به مرگ کاپیتان آمریکا خواهند کرد؛ پیش‌ازاین کوین فایگی رییس استودیو سینمایی مارول نیز اشارات غیرمستقیمی به مرگ احتمالی کاپیتان آمریکا داشت.

درست است که هیچ شخصی نمی‌تواند بار دیگر چنین کاراکتری را به تصویر بکشد و رابرت داونی جونیور و کریس همسورث نیز از نقش‌هایشان در دنیای سینمایی مارول راضی و خوشحال هستند، اما باید این واقعیت را پذیرفت که دوران طلایی انتقام‌جویان رو به افول است و روز‌های درخشان آن‌ها به غروب خود نزدیک می‌شود.

حداقل بر اساس گفته‌های ایوانز طی این مصاحبه، بر شایعات طولانی پیرامون مرگ کاپیتان آمریکا در فیلم Avengers: Infinity War خاتمه داد شد. (البته هنوز احتمال مرگ این کاراکتر وجود دارد و ممکن است حضور او در فیلم Avengers 4 به‌صورت نشان دادن گذشته و فلش بک باشد.)

درنهایت تمامی این موضوعات به بازی همیشگی صبر و پی بردن بازمی‌گردد؛ اما درهرصورت ما باید خود را برای خروج دراماتیک کریس ایوانز به‌عنوان کاپیتان آمریکا از دنیای سینمایی مارول آماده کنیم. این بازیگر محبوب پس از هشت سال در سال 2019 و با فیلم Avengers 4 ایفای نقش کاپیتان آمریکا را کنار خواهد گذاشت.

کریس ایوانز خارج از دنیای سینمایی مارول نیز نقش‌های مختلفی بازی کرده است؛ ازجمله فیلم‌های دیگر او عبارت‌اند از: Playing It Cool، The Nanny Diaries، Gifted و ...

بدون شک این بازیگر نیز سعی دارد تا بعد از خروج موفقیت‌آمیز از مارول، نقش‌های متفاوت مختلفی را امتحان و خود را بیشتر در سینمای هالیوود ثابت کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.