نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 فروردين 1397
ساعت 10:45

کارگردان ددپول 2 یک فیلم سینمایی اقتباسی از The Division می‌سازد

0 از 5

دیوید لیچ، کارگردان فیلم سینمایی مورد انتظار Deadpool 2 قصد ساخت فیلمی هالیوودی براساس بازی The Division را دارد. با بازی‌مگ همراه باشید.

با وجود همه تجربه‌های مثبت و منفی که وجود داشته است، به نظر می‌رسد که هنوز هم ساخت فیلم‌های سینمایی اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، طرفداران خودش را دارد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی دیوید لیچ کارگردان فیلم موردانتظار ددپول 2، خبر از ساخت چنین فیلم اقتباسی را داده و به این ترتیب، به نظر قرار نیست حتی روند تولید چنین فیلم‌هایی کند شود.

براساس گزارشی که Variety منتشر کرده است، لیچ قرار است فیلم سینمایی براساس بازی سال ۲۰۱۶ The Division را، از مجموعه بازی‌های Tom Clancy کارگردانی کند. تا همین الآن نیز حضور بازیگران مطرحی چون «جیک جیلنهال» و «جسیکا چستین» در این فیلم، که در آن شهر نیویورک به خاطر شیوع یک ویروس به نابودی کشیده شده، قطعی شده است. داستان این فیلم، درباره گروهی است که قصد نجات بقایای بشریت و جامعه را، بعد از هرج و مرج ناشی از شیوع ویروس دارند.

گرچه به نظر می‌رسد که این ایده جالبی برای ساخت یک فیلم باشد، ولی باید گفت که فیلم‌های هالیوودی اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، تاریخچه چندان درخشانی ندارند. در همین سال ۲۰۱۸، دو فیلم Tomb Raider و Rampage مثال بارزی از این موضوع هستند؛ درحالی که فیلم Rampage موفقیت نسبی در گیشه کسب کرده است، اما فیلم Tomb Raider آن طور که انتظار می‌رفت در باکس آفیس موفق ظاهر نشد. حال تاکنون، فیلم‌های اقتباسی دیگری براساس Mortal Kombat، Street Fighter، Super Mario Bros و بسیاری نمونه‌های مشابه، مثل فیلم Prince of Persia: The Sands of Time که اتفاقا، جیک جیلنهال نیز در آن نقش اصلی را داشت نیز در سینمای هالیوود ساخته شده‌اند، که عموما عملکرد ضعیفی داشتند. اینک باید دید که دیوید لیچ می‌تواند این سنت فیلم‌های اقتباسی بد را بشکند؟

اعلام این خبر درحالی است که دیوید لیچ، همین حالا هم برنامه کاری شلوغی دارد. اخیرا اعلام شد که لیچ، قرار است کارگرانی فیلم Hobbs & Shaw را به عنوان یک اسپین‌آف از سری سریع و خشمگین (Fast and the Furious) کارگردانی کند. در این فیلم دواین جانسون و جیسون استتهام ستارگان اصلی خواهند بود. دیگر فیلم این کارگردان نیز فیلم مورد انتظار Deadpool 2 است، که قرار است در ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) روی پرده سینماها برود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.