نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 23 بهمن 1396
ساعت 17:44

شتراستار قطعا در Deadpool 2 حضور خواهد داشت

0 از 5

بازیگر ایفاکننده نقش کلوسوس استفان کاپیچیچ، در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که شتراستار در فیلم ددپول 2 حضور خواهد داشت

اولین تریلر فیلم ددپول 2، هفته قبل منتشر شد و طرفداران سعی کردند تا با بررسی دقیق آن، تمامی پیام‌های پنهانی این تریلر را کشف کنند؛ فقط تعداد کمی از افراد تیزبین متوجه حضور تری کروس (احتمالا ایفاگر نقش جی. دبلیو. بریج خواهد بود) و همچنین کاراکتر شتراستار در پشت سرش، طی صحنه‌ی هلیکوپتر شدند.

اکنون طبق گفته‌ی استفان کاپیچیچ، حضور آن‌ها در ددپول واقعیت دارد؛ بازیگر نقش کلوسوس استفان کاپیچیچ، در مصاحبه اخیر خود نه تنها حضور تری کروس، بلکه حضور کاراکتر شتراستار را در فیلم ددپول 2 تایید کرد. کاپیچیچ اعلام نکرد که بازیگر نقش شتراستار چه کسی است و همچنین مشخص نکرد ترسی کروس نقش چه شخصیتی را بازی می‌کند؛ او در واکنش به این تریلر گفت:

«بله او ترسی کروس است و شما خیلی واضح می‌توانید او را ببینید؛ شما همچنین در پشت او شتراستار را مشاهده می‌کنید که می‌تواند کاراکتر جالبی برای طرفداران باشد.»

deadpool2

طرفداران از تابستان گذشته فکر می‌کردند شتراستار در عنوان ددپول 2 حضور دارد، که البته رت ریس نویسنده این فیلم، در آن زمان حضور او را کاملا تکذیب کرد؛ اما به نظر می‌رسد ریس سعی داشت تا حضور شتراستار را بیشتر به‌صورت راز نگه دارد.

در کمیک‌ها شتراستار ارتباط نزدیکی با کاراکتر کیبل (با بازی جاش برولین) دارد؛ او یک جنگجوی مرگبار است، که مسلط به هنرهای رزمی در ابعاد دیگر است. سلاح اصلی شتراستار شمشیر تیز دوتایی است که می‌تواند امواج ویران‌کننده‌ای از خود ساطع کند. شتراستار بیشتر به‌ خاطر لباس متمایزش شناخته می‌شود، که شامل یک کلاه‌خود عجیب است و می‌توانید آن را خیلی واضح پشت ترسی کروس در تریلر ببینید.

شایعه شده است، که بازیگر سریال مشت آهنین (Iron Fist) لوئیس تان ایفاگر نقش شتراستار خواهد بود، اما این موضوع تاکنون رسما تایید نشده است. شایعات دیگری نیز وجود دارد، که می‌گویند در همان صحنه و پشت سر دومینو (با بازی زازی بیتس) بازیگر فیلم آن (IT) یعنی بیل اسکارشگورد حضور دارد؛ همه‌ی این‌ها باعث ایجاد سوالی در ذهن ما می‌شود: ما دقیقا در این صحنه چه چیزی را مشاهده می‌کنیم؟ ما ممکن است داریم به گروه شش‌تایی کیبل یعنی دسته‌ی وحشی (Wild Pack) و یا به گروه ایکس فورس نگاه می‌اندازیم؛ یا بهتر از این، عنوان ددپول 2 می‌تواند طی روند داستانی‌اش مخلوطی از دو گروه را در دل خود جای دهد، چون افرادی از هر دو گروه در صحنه‌ی هلیکوپتر تریلر حضور دارند؛ البته حضور گروه ایکس فورس معقولانه‌تر به ‌نظر می‌رسد، چون فیلمی از آن هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد.

استفان کاپیچیچ همچنین راجع به ارتباط کاراکترش با ددپول (با بازی رایان رینولدز) صحبت‌هایی انجام داد و گفت کلوسوس سعی می‌کند، تا ددپول را تبدیل به شخص بهتری کند؛ این بدین معنی است، که کلوسوس می‌خواهد ددپول رفتار بچه‌گانه همیشگی‌اش را کنار بگذارد، البته با توجه به تریلر جدید فیلم ددپول 2، به ‌نظر او چندان هم برای این کار موفق عمل‌نکرده است.

بااینکه ما هنوز چیزهای زیادی راجع به این دنباله نمی‌دانیم، اما حداقل متوجه شدیم حضور ترسی کروس در کنار کاراکتر شتراستار قطعی است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.