نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 22 بهمن 1396
ساعت 22:51

ناتالی پورتمن مایل است بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بپیوندد

0 از 5

بازیگر سابق فیلم Thor ناتالی پورتمن، از تمایل خود برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول خبر داد، اما تاکنون هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است

ستاره فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) و قوی سیاه (Black Swan) ناتالی پورتمن، از تمایل خود برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول و همبازی شدن با ستارگان بزرگ این استودیو خبر داد؛ اما کاراکتر پورتمن جین فاستر، از پایان فیلم ثور: دنیای تاریک (Thor: The Dark World) دیگر در مارول حضور نیافت و می‌توان گفت به یکی دیگر از کاراکترهای فراموش‌شده‌ی دنیای مارول تبدیل شد.

 اگرچه قرارداد او با استودیو برای سه فیلم بود، اما پورتمن حین فیلم‌برداری دنیای تاریک دچار مشکل شد؛ او از جدایی پتی جنکینز که در ابتدا کارگردان این پروژه بود و جایگزینی‌اش با آلن تیلور خشنود نبود؛ این رابطه خیلی زود به سمت سرازیری حرکت کرد و پورتمن حتی حاضر نشد برای بازفیلم‌برداری این عنوان بازگردد. بعدازاین قضایا ما دیگر چیز زیادی راجع به کاراکتر جین فاستر نشنیدیم.

اسکرین رنت طی مصاحبه اخیر خود با ناتالی پورتمن در مورد فیلم جدیدش نابودی (Annihilation)، نظر این بازیگر را راجع به بازگشتش به سینمای مارول جویا شد و او گفت:

«من کاملا برای همه‌چیز آماده هستم، اما هیچ خبری از آن ندارم (با خنده).»

با توجه به اینکه تسا تامپسون خیلی خوب نقش قهرمان زن را در فیلم ثور: رگنوراک (Thor: Ragnarok) به کارگردانی تایکا وایتیتی پرکرده است، این سوال ایجاد می‌شود که آیا نیازی به بازگشت کاراکتر جین فاستر در فیلم هست؟ در کمیک‌ها جین سرانجام میولنیر (سلاح مخصوص) را از ثور می‌گیرد و تبدیل به الهه‌ رعد می‌شود؛ با توجه به اینکه قرارداد همسورث با مارول تمام‌شده است و او اعلام کرد، که دیگر این نقش را بر عهده نخواهد گرفت مگر اینکه فیلم‌نامه خوبی برای آن وجود داشته باشد، پس جین می‌تواند نامزد مناسبی برای جایگزینی این کاراکتر و به‌دست گرفتن پتک او باشد؛ البته شخصیت والکیری با بازی تامپسون نیز به خوبی می‌تواند این جای خالی را پر کند.

ازآنجایی‌که بعد از فیلم ثور: دنیای تاریک، دو طرف چیز‌های جالبی راجع به یکدیگر نگفته‌اند، کوین فایگی و همکارانش به‌آرامی پورتمن را از عنوان ثور کنار گذاشتند و در فیلم رگنوراک کاملا او را حذف کردند.

در حالی که بعضی از بازیگران ممکن است بعد کنار گذاشته شدن از بزرگ‌ترین صنعت‌های فیلم‌سازی جهان (مانند مارول) ویران شوند، اما پورتمن شخصا با این قضیه مشکلی نداشت و حاضر نشد به ثور 3 بازگردد.

بنابراین اگرچه بعید به نظر می‌رسد، اما هنوز ممکن است ناتالی پورتمن روزی به مارول بازگردد، مخصوصا اکنون‌که ثور در تلاش برای ایجاد آسگاردی جدید در زمین است؛ اما برای آن، نیاز است تا همسورث قرارداد دیگری با استودیوی مارول امضا کند که او حداقل برای الان، قصد انجام این کار را ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.