نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 21 بهمن 1396
ساعت 16:00

احتمالا کریس همسورث دیگر ایفاگر نقش ثور نخواهد بود

2 از 5

بازیگر نقش ثور کریس همسورث احساس می‌کند، که دیگر کارش با این کاراکتر به‌پایان رسیده است

همسورث ابتدا با نقش خدای رعد در فیلم ثور به کارگردانی کنت برانا، نام خود را در هالیوود مطرح کرد و سپس نقش خود را در ماجراجویی‌های مختلف انفرادی و مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان تکرار کرد.

همسورث برای ایفای این نقش کاملا جدی بود و تمرین‌های ورزشی سختی را از سر گذراند؛ با هر فیلم استعداد او در طنز بیشتر خودش را نشان می‌داد، به‌طوری‌که در فیلم ثور: راگنوراک (Thor: Ragnarok) اثر آن کاملا مشهود بود.

این بازیگر موفقیت‌های مختلفی در گذشته و خارج از دنیای سینمایی مارول کسب کرده بود و به نظر می‌آید این وضعیت بار دیگر برای او تکرار خواهد شد؛ البته برخی از فیلم‌هایی که او در آن‌ها به‌عنوان نقش اصلی حضور داشت عملکرد چندان خوبی در باکس آفیس نداشتند، ازجمله این فیلم‌ها عبارت‌اند از: بلک هت (Blackhat) و در دل دریا (In The Heart Of The Sea). فیلم شکارچیان روح (Ghostbusters) نیز آن‌قدر که کمپانی سونی انتظار داشت برای آن‌ها در باکس آفیس پول‌ساز نبود، اما بازی همسورث در نقش نگهبان کوین ازنظر منتقدان تحسین‌برانگیز بود؛ جدیدترین فیلم جنگی او یعنی 12 نیرومند (12 Strong)، عملکرد قابل قبولی داشت و اخیرا نیز با توجه به تریلر تقلبی فیلم داندی (Dundee)، که او و دنی مک براید در آن حضور داشتند و طی مسابقه سوپربول پخش شد، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت فیلمی واقعی از این عنوان شنیده می‌شود.

قرارداد فعلی همسورث و مارول با فیلم انتقام‌جویان 4 به‌پایان رسیده است و این بازیگر استرالیایی در مصاحبه با برنامه صبحگاهی Sunrise تایید کرد که آماده است تا کاراکتر ثور را پشت سر بگذارد؛ او گفت:

«قرارداد من به‌پایان رسیده است، ما دو فیلم آخر انتقام‌جویان را تمام کردیم؛ چه کسی می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

او سپس توضیح داد که احساس می‌کند دوران او به‌عنوان خدای رعد تمام‌شده است و دیگر چکشی به دست نخواهد گرفت:

«ما احساس می‌کنیم آخرین فیلم را به بهترین نحو و بسیار نوآورانه تولید کردیم؛ به نظر فیلم تازه شد و جانی دوباره گرفت. ممکن است اگر فیلم‌نامه فوق‌العاده دیگری وجود داشته باشد، ما با یکدیگر در مورد آن گفتگو کنیم، اما اکنون همین کافی است.»

آینده همسورث با این کاراکتر احتمالا بستگی به این دارد، که حوادث فیلم انتقام‌جویان 4 برای ثور چگونه رقم بخورد؛ البته ما تا اکران این فیلم در سال 2019 متوجه آن نخواهیم شد. کوین فایگی قبلا بیان کرده بود فاز فعلی دنیای سینمایی مارول با انتقام‌جویان 4 به‌پایان خواهد رسید و راه برای نسل جدیدی از قهرمانان باز می‌شود.

اینکه آیا جایگاهی برای ثور در فاز بعدی وجود دارد و یا کریس همسورث می‌پذیرد که بار دیگر این نقش بر عهده بگیرد، برای مدت‌زمان زیادی مشخص نخواهد بود.

در حال حاضر، این بازیگر مشتاق است تا مدتی به استراحت بپردازد؛ بعد از ایفای نقش ثور در بلاک باسترهای پشت سر هم، او تصمیم گرفت تا اوقاتی را به خانواده خود اختصاص دهد.

گفته می‌شد که امکان دارد همسورث، بار دیگر نقش جورج کرکمن را در دنباله بعدی فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) بازی کند (این فیلم در سال 2009 و به کارگردانی جی. جی. آبرامز تولید شد)؛ اکنون‌که تارانتینو برای کارگردانی این عنوان انتخاب شد، ممکن است آن برنامه‌ها تغییر کنند.

کریس همسورث اخیرا نیز اعلام کرد، که علاقه دارد در مجموعه فیلم‌های جیمز باند حضورداشته باشد و نقش اصلی را بازی کند، اما هنوز چیزی راجع به این موضوع قطعی نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.