نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 31 فروردين 1397
ساعت 08:00

سباستین استان حضور افتخاری چند بازیگر در Avengers: Infinity War را فاش کرد

0 از 5

در فاصله تنها چند روز مانده به شروع نمایش فیلم Avengers: Infinity War، حضور افتخاری چند بازیگر سرشناس در آن اسپویل شد. با بازی‌مگ همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم سینمایی به شدت مورد انتظار Avengers: Infinity War در صف اکران است و تنها یک هفته تا نمایش آن روی پرده‌های سینما باقی مانده است. با این حال در این مدت، عوامل مختلفی به اشکال متفاوت، اقدام به اسپویل کردن جزئیات فاش‌نشده‌ای از این فیلم کرده‌اند که باعث شد مارول، اعلام کند که برای جلوگیری از این رویه اقدام به توزیع فیلم‌نامه‌های تقلبی بین بازیگران کرده است. با تمام این اقدامات، به نظر می‌رسد سباستین استان هنوز دوست دارد برخی اسرار دنیای سینمایی مارول را اسپویل کند.

درحال حاضر این موضوع براساس تصاویر، تریلرها و پوسترها، کاملا روشن است که فیلم اونجرز: جنگ بی‌نهایت قرار است بزرگ‌ترین فیلمی باشد که تاکنون در مجموعه دنیای سینمایی مارول ساخته شده است؛ فیلمی که در آن، کهکشانی از ابرقهرمانان که در طول یک دهه قبل و از فیلم مرد آهنی به بعد، معرفی و پرداخته شده‌اند دور یکدیگر جمع شوند. حالا سباستین استان، بازیگر نقش سرباز زمستان (Winter Soldier) که در Ace Comic-Con حضور داشته، درباره یک صحنه بسیار بزرگ در فیلم صحبت کرده است:

فکر می‌کنم یک صحنه بود، که جایی بودیم که همه بودند. واقعا نمی‌توانم در مورد آن صحنه صحبت کنم، اما می‌دانم که سه ماه وقت و برنامه صرف شد تا آن صحنه که همه ما آنجا جمع شویم اجرا شود. وقتی اطراف‌تان را نگاه می‌کردید، شما همه از «ساموئل ال. جکسون و مایکل داگلاس گرفته تا میشل فایفر» را می‌دیدید. همه آنجا بودند.

فقط همان سه اسم کافی است تا گمانه‌زنی‌ها درباره این فیلم داغ‌تر شود. اول از همه سوال بزرگی درباره حضور شخصیت ساموئل جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری وجود داشت. این مشخص شده بود که فیوری با بازیگری جکسون در فیلم Captain Marvel به MCU برمی‌گردد، ولی به نظر این اولین بار است که حضور این شخصیت در فیلم انتقام‌جویان بعدی تایید می‌شود.

بعد از این، اشاره به داگلاس و فایفر می‌تواند حتی جذاب‌تر هم باشد. داگلاس که مشخصا نقش «هنک پیم» را بازی خواهد کرد که قبلا، در فیلم مرد مورچه‌ای حضور داشت. از طرف دیگر میشل فایفر نیز برای بازی در نقش «ژانت ون دین» یا واسپ اصلی در فیلم Ant-Man and the Wasp مطرح شده بود. واسپ اصلی یا همسر هنک پیم، در فیلم اول مرد مورچه‌ای حضوری بسیار کوتاه داشت و مشخص شد که او سال‌ها قبل بعد از اینکه به شدت کوچک شده بود، در دنیای کوانتوم و زیراتمی گم شده است.

حالا اما به نظر می‌رسد که او برای فیلم Avengers: Infinity War به دنیای اصلی بازخواهد گشت. اینجا البته هنوز مشخص نیست که بازگشت او توضیح داده شود، چون با توجه به از راه رسیدن تانوس (با بازی جاش برولین)، هنوز کارهای زیاد دیگری نیز باید انجام شود.

این اسپویل‌ها، حداقل از یک نظر می‌تواند خبر خوبی برای مرد مورچه‌ای (با بازی پل راد) باشد، چون در این مدت طولانی که از شروع تبلیغات این فیلم می‌گذرد، این شخصیت غایب بوده است. این البته برای دیگر شخصیت غایب از تبلیغات، یعنی شخصیت هاکی (با بازی جرمی رنر) صادق نیست و حضور او هنوز تایید یا فاش نشده است. فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت، قرار است در ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) روی پرده سینماها برود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.