نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 مهر 1397
ساعت 13:00

به گفته کریس ایوانز خداحافظی او از MCU اسپویل نبود

5 از 5

کریس ایوانز اخیرا درباره توییت اخیر خود پیرامون خداحافظی از نقش کاپیتان آمریکا، گفته که این لزوما هم به معنای مرگ این شخصیت نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کریس ایوانز بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» در سری فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، به تازگی گفته که هدفش از توییت خداحافظی‌اش از این نقش و همچنین MCU، اصلا این نبوده که چیزی را فاش کند. او که پس از پایان مراحل فیلم‌برداری نقش Captain America در فیلم موردانتظار Avengers 4، توییتی با محتوای خداحافظی‌اش از این نقش را ارسال کرده بود، باعث شد تا برخی طرفداران این پست را به نوعی فاش‌کننده وقایع انتهایی آن فیلم بدانند. ایوانز در این رابطه گفت:

من باید این را شفاف‌سازی کنم، می‌دانم که توییتی که فرستادم به شکلی بود که بسیاری از طرفداران فکر کردند به نوعی یک اسپویل داستانی بوده است، من پس باید اینجا به این شکل شفاف‌سازی کنم که من این توییت را هر طوری هم که فیلم Avengers 4 بخواهد به پایان برسد به همین شکل ارسال می‌کردم.

موضوع خداحافظی ایوانز از نقش کاپیتان آمریکا، از مدت‌ها قبل نیز مطرح شده بود. او پس از پایان فیلم‌برداری Avengers 4 در یک توییت احساسی، به خداحافظی‌اش از نقشی پرداخت که نزدیک به یک دهه ایفاگر آن بود. او در پست خود نوشت:

Avengers 4 رسما تمام شد. حداقل چیزی که می‌توانم بگویم این است که یک روز احساسی و عاطفی بود. بازی کردن در این نقش برای حداقل هشت سال یک افتخار برای من بود. از همه در مقابل دوربین، پشت دوربین و طرفداران برای این خاطرات تشکر می‌کنم. تا ابد ممنونم.

این صحبت‌ها، همان‌طور که اشاره شد توسط برخی از طرفداران دنیای سینمایی مارول، به معنای کشته شدن این شخصیت در پایان فیلم انتقام‌جویان 4 نیز تفسیر شده است. ایوانز در این زمینه نیز گفت که مشخص نیست این شخصیت کشته شود یا زنده بماند و او برای اسپویل نشدن بیش از حد این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کند.

روز آخر فیلم‌برداری این فیلم واقعا یک روز احساسی بود. این درواقع نقطه اوج ۱۰ سال فیلم‌سازی و ۲۲ فیلم بود که به شکل باورنکردنی موفق بودند و من در آن روز خیلی فراتر از چیزی که خودم انتظار داشتم احساساتی شده بودم. و این حس را داشتم که کار درستی باشد که این حس را به اشتراک بگذارم. می‌دانم که این تاثیرات دیگری هم داشته ولی من هیچ چیزی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

با اکران فیلم Avengers 4 در ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸)، فاز سوم دنیای سینمایی مارول رسما به پایان می‌رسد؛ گفتنی است که این فیلم نیز مثل Avengers Infinity War، به کارگردانی برداران روسو می‌باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.