نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 24 مهر 1397
ساعت 08:30

تاریخ اکران فیلم The Flash یکبار دیگر تغییر کرد

5 از 5

شرکت برادران وارنر به تازگی تاریخ اکران فیلم مستقل The Flash را یکبار دیگر تغییر داده است.

به لطف واکشن ناامیدکننده طرفداران برای فیلم «لیگ عدالت» (Justice League)، شرکت برادران وارنر (Warner Bros) مجبور شد که فکر دوباره‌ای در برنامه‌های خود برای فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی (DC Extended Universe) کند. فیلم مستقل The Flash یکی از آن دست پروژه‌هایی بود که در طول روند ساخت خود با تاخیر‌های زیادی مواجه شد و حتی در این راه، نویسندگان و کارگردانان خود را از دست داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شرکت برادران وانر یکبار دیگر تاریخ اکران فیلم  The Flash را تغییر داده است.

به گزارش وبسایت ورایتی، شرکت برادران وارنر با توجه به مشکلات مربوط به فیلمنامه تصمیم به این کار گرفته است. پیش از این قرار بود که فیلمبرداری فیلم The Flash در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شود اما نوشتن فیلنامه جدید هنوز به پایان نرسیده و استودیو زمان بیشتری برای تکمیل کردن آن درخواست کرده است. در این میان، این فیلم همچنین تداخلی در برنامه‌های بازیگر ازرا میلر ایجاد کرده است. وی نقش شخصیت بری آلن/فلش را در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) بازی کرد و حضور کوتاهی نیز در فیلم «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) داشت. در کنار این موارد البته، ازرا میلر نقش پررنگی را در سری فیلم‌های «موجودات شگفت‌انیگز» (Fantastic Beasts) ایفا می‌کند که قرار است در فصل تابستان سال آینده میلادی، فیلمبرداری قسمت سوم آن آغاز شود.

حال با توجه به موارد بالا، بنظر می‌رسد که زودترین زمانی که فیلمبرداری فیلم The Flash می‌تواند آغاز شود به اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی و اتمام فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 3 برمی‌گردد. این موضوع می‌تواند باعث شود که فیلم The Flash سرانجام در سال ۲۰۲۱ میلادی روی پرده‌های نقره‌ای سینما به اکران درآید که البته تا وقتی که شرکت برادران وارنر این زمان را تایید نکند، صحتی ندارد. گفتنی است که جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدستین، نویسندگان فیلم «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming)، کارگردانی این فیلم بدون نام را برعهده خواهند داشت. در کنار ارزا میلر در نقش بری آلن، کیرسی کلمنز نیز برای هنرنمایی در نقش شخصیت آیریس وست در فیلم Justice League انتخاب شده بود که البته قسمت‌های مربوط به وی از نسخه نهایی فیلم حذف شد. با توجه به این امر هنوز معلوم نیست که آیا کیرسی نقش این شخصیت را در فیلم ایفا خواهد کرد یا ما باید شاهد انتخاب بازیگر دیگری برای این نقش در آینده‌ای نزدیک باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.