نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 مهر 1397
ساعت 08:00

جیمز گان برای کار روی Suicide Squad 2 به وارنر ملحق می‌شود

0 از 5

جیمز گان کارگردان اخراجی دیزنی، برای نویسندگی و احتمالا کارگردانی Suicide Squad 2 به Warner Bros می‌پیوندد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی Warner Bros تایید کرده که کارگردان سابق سری فیلم‌های ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy، برای نویسندگی داستان فیلم بعدی سری Suicide Squad به این کمپانی ملحق می‌شود. وارنر در این اطلاعیه صحبتی درباره کارگردانی گان در فیلم بعدی سری «جوخه انتحار» نکرده، ولی برخی منابع چنین احتمالی را بسیار قوی دانسته‌اند.

جیمز گان، یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در «دنیای سینمایی مارول (MCU)» و به خصوص کارگردان دو فیلم موفق از سری «نگهبانان کهکشان» بود که مدتی قبل، به خاطر مطرح شدن مجدد برخی از اظهارنظرهای قدیمی و جنجال‌برانگیزش در شبکه‌های اجتماعی، توسط کمپانی دیزنی اخراج گردید. پس از این اخراج، بسیاری از افراد در هالیوود و حتی اکثریت بازیگران سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy مخالفتشان با این تصمیم دیزنی را علنا بیان کردند؛ اما در نهایت دیزنی روی صحبت خودش ایستاد و تلاش‌ها برای بازگشت گان ناکام ماند. پس از این، گزارش‌هایی نیز وجود داشت که پروژه مستقل و خارج از MCU او نیز احتمالا لغو می‌شود. درواقع خبر ملحق شدن گان به دنیای سینمایی ابرقهرمانان DC به عنوان مهم‌ترین رقیب مارول و کار روی پروژه بعدی از سری Suicide Squad، اولین پروژه بزرگ او پس از سری نگهبانان کهکشان محسوب می‌شود.

پیرامون ملحق شدن گان به وارنر، برخی گمانه‌زنی‌ها از این حکایت دارد که او نه تنها به عنوان نویسنده، بلکه احتمالا به عنوان کارگردان نیز در پروژه بعدی جوخه انتحار فعالیت خواهد کرد. همچنین مشخص نیست که با ورود گان، چه سرنوشتی در انتظار برنامه‌های قبلی این پروژه باشد و گمانه‌زنی‌های دیگری نیز وجود دارد که اشاره می‌کند، ممکن است گان به جای ساخت دنباله، یک پیش‌درآمد با مضمون ایجاد تغییراتی اساسی در این سری بسازد. در هر صورت اگر گان روی یک فیلم دنباله برای Suicide Squad سال ۲۰۱۶ کار کند، به احتمال زیاد بیشتر بازیگران فیلم اول نیز در این فیلم جدید حاضر خواهند بود. البته اخیرا گزارش‌هایی نیز وجود داشت که ممکن است جارد لتو بازیگر نقش Joker در فیلم اول، برای ایفای مجدد این نقش به فیلم دوم ملحق نشود.

گزارش‌های قبلی در زمینه شروع مراحل ساخت فیلم بعدی سری Suicide Squad، از ابتدای سال ۲۰۱۸ خبر می‌داد که وارنر آن را به سال ۲۰۱۹ عقب انداخت. در هر صورت حتی اگر همین برنامه نیز پابرجا بماند، طرفداران احتمالا تا سال ۲۰۲۰ نمی‌توانند انتظار اکران فیلم دوم را داشته باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.