نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 11:30

ساخت اسپین آفی از سریال Grimm با بازیگر اصلی زن

5 از 5

شبکه NBC به دنبال ساخت اسپین آفی از سریال Grimm با هنرنمایی یک زن در نقش  بازیگر اصلی است.

ددلاین در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ گزارش داده که شبکه NBC به دنبال ساخت اسپین آف جدیدی براساس سریال پرطرفدار سوپرنچرال خود یعنی «گریم» (Grimm) با هنرنمایی یک بازیگر زن در نقش شخصیت اصلی است. اسپین آف بدون نام سریال Grimm انتظار می‌رود که شامل تعدادی از شخصیت‌های محبوب طرفداران از سریال اورجینال شود و در کنار آن به معرفی شخصیت‌های جدید، تهدید‌های جدید و اسرار حماسی جدید بپردازد. این سریال جدید توسط استودیو‌های «یونیورسال تی‌وی» (Universal TV) و «هیزی میلز پروداکشنز» (Hazy Mills Productions) تهیه خواهد شد و «ملیسا گلن» نویسنده سریال «مشت آهنی» (Iron Fist) وظیفه نویسندگی اسکریپت آن را برعهده خواهد داشت. گلن در کنار «شان هیز» و «تاد میلینر» از استودیو هیزی میلز پروداکشنز همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال حضور خواهند یافت. خالقان سریال گریم یعنی «دیوید گرینوالت» و «جیم کوف» نیز مشاوران تولید این اسپین آف خواهند بود.

سریال محبوب «گریم» (Grimm) برای شش فصل (بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷) از شبکه NBC به صورت هفتگی پخش شد. این سریال اورجینال براساس نوشته‌های کتاب Grimms’ Fairy Tales شکل گرفت و داستان آن درباره یک کاراگاه جنایی به نام نیک برکهارت بود که نقش وی توسط «دیوید گیونتولی» ایفا شد. زندگی نیک در این سریال، زمانی تغییر می‌کند که وی پی می‌برد که مقدر شده تا به نگهبانی به نام گریم (کسی که تعادل را میان جامعه انسانی و موجودات اساطیری حفط می‌کند) تبدیل شود. سریال Grimm توسط دیوید گرینوالت و جیم کوف در کنار «استیون کارپنتر» خلق شد و شان هیز و تاد میلینر نیز در کنار گرینوالت و کوف، تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده داشتند.

در انتها نظر شما درباره ساخت اسپین آفی از سریال Grimm چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.