نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 15:30

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا در فیلم Annabelle 3 حضور خواهند یافت

2.5 از 5

گزارشی جدید حاکی از آن است که پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا دوباره قرار است نقش خانواده وارنز را در فیلم Annabelle 3 ایفا کنند.

وبسایت ددلاین در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ گزارش داد که «پارتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» یکبار دیگر نقش خانواده «وارنز» (The Warrens) را در سومین قسمت از فرانچایز ترسناک Annabelle ایفا خواهند کرد. این اولین‌باری است که محققان ماوراء الطبیعه در دنیای سینمایی Conjuring یعنی اد و لورین وارن قرار است در یکی از فیلم‌های اسپین آف مجموعه حضور یابند. در حالی که ویلسون و فارمیگا فقط قرار است نقشی مکمل داشته باشند اما حضور آن‌ها در فیلم جدید از سری Annabelle با توجه به اینکه داستان فیلم روی دختر خانواده وارنز یعنی جودی تمرکز دارد، کاملا قابل درک است. پیش از این، ما شاهد حضور پارتریک ویلسون و ورا فارمیگا در قالب شخصیت‌های اد و هریس وارن در فیلم‌های The Conjuring در سال ۲۰۱۳ میلادی و The Conjuring 2 در سال ۲۰۱۶ میلادی بودیم. در کنار این فیلم، پاتریک قرار است که در فیلم‌هایی چون Aquaman به کارگردانی «جیمز وان»، Midway به کارگردانی «رولاند امریش» و فیلم ترسناک اقتباس شده از رمان‌ استفن کینگ یعنی In the Tall Grass به کارگردانی «وینچنزو ناتالی» حضور یابد. ورا فارمیگا نیز در این میان قرار است در فیلم‌هایی چون بیوگرافی گری هارت به نام The Front Runner و Godzilla: King of Monsters به ایفای نقش بپردازد.

فیلم بدون نام Annabelle 3 یکبار دیگر بر روی عروسک شیطانی معروف تمرکز دارد اما اینبار این عروسک در اختیار محققان ماوراء الطبیعه یعنی اد و لورین وارن قرار داشته و در اتاق معروف Artifacts Room از آن نگهداری می‌شود. «مکینا گریس» قرار شده که نقش جودی وارن را ایفا کند؛ دختر اد و لورین که در کنار پرستار نوجوان و دوست وی، مورد هدف عروسک شیطانی قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که «مدیسون آیسمن» برای ایفا نقش یکی از پرستاران بچه جودی وارن انتخاب شده است. «گری دابرمن» که وظیفه نوشتن فیلنامه اسپین آف‌های فرانچایز The Conjuring را برعهده داشته، قرار است اولین تجربه کارگردانی خود را با کارگردانی این فیلم به دست آورد. وی پیش از این نویسندگی فیلم ترسناک و موفق شرکت New Line یعنی IT را برعهده داشته و هم‌اکنون روی فیلنامه دنباله آن یعنی It Chapter Two کار می‌کند. فیلم اسپین آف Annabelle به کارگردانی «جان آر. لئونتی» با بودجه‌ای ۶.۵ میلیون دلاری ساخته و اکران شد و توانست مبلغی معادل ۲۵۷ میلیون دلار درآمدزایی کند. دنباله این فیلم یعنی Annabelle: Creation نیز به کارگردانی «دیوید اف. سندبرگ» با بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری تولید شد و به درآمدی ۳۰۶.۵ میلیون دلاری در جهان دست یافت.

به طور کلی، دنیای سینمایی The Conjuring شامل هر دو فیلم‌های Conjuring کارگردانی شده توسط جیمز وان، اولین اسپین آف مجموعه یعنی Annabelle و دنباله آن به نام Annabelle: Creation در کنار فیلم اسپین آف و بلاک باستر اخیر یعنی The Nun می‌شود. در خبری مرتبط، سال گذشته میلادی بود که اعلام شد، سازندگان قصد ساخت یک اسپین آف دیگر براساس شخصیت Crooked Man در فیلم The Conjuring 2 را دارند. در این میان نیز سومین فیلم Conjuring نیز تحت کارگردانی «مایکل چیوز»، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona، در حال ساخت است و جیمز وان به عنوان تهیه‌کننده در میان عوامل ساخت آن حضور دارد.

فیلم Annabelle 3 برای اکران در تاریخ ۱۲ام تیرماه ۹۸ (سوم جولای سال ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.