نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 26 مهر 1397
ساعت 09:00

Orange Is The New Black در فصل هفتم به پایان می‌رسد

5 از 5

براساس یک ویدیو جدید و همچنین تایید شورانر، سریال Orange is the New Black در سال ۲۰۱۹ و با پایان فصل هفتم به پایان می‌رسد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اخیرا فاش شده که یکی از مهم‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس یعنی Orange is the New Black، قرار است سرانجام در پایان فصل بعدی به شکل کامل جمع‌بندی شود. این موضوع توسط گروهی از بازیگران اصلی این سریال در قالب یک کلیپ توییتری تایید شده و به این ترتیب، نتفلیکس این سریال درام که وقایع آن در زندان رخ می‌دهد را در سال ۲۰۱۹ جمع‌بندی می‌کند.

گفتنی است که پخش سریال Orange is the New Black توسط نتفلیکس، و به شکل فصل به فصل از سال ۲۰۱۳ شروع شد، و همراه با سریال House of Cards از اولین مجموعه‌های تلویزیونی اورجینال شبکه Netflix محسوب می‌شود. این سریال توسط شورانر Jenji Kohan که پیش‌تر برای تولید مجموعه Weeds شناخته می‌شد خلق شده است. وقایع اصلی در این سریال، الهام گرفته از خاطرات نویسنده‌ای به نام Piper Kerman است که در این سریال، از طریق شخصیتی به نام Piper Chapman (با بازی Taylor Schilling) نمایش داده شده است؛ زنی از طبقه اجتماعی بالا که بنا به دلایلی به زندان معمولی می‌افتد.

Jenji Kohan نیز در ارتباط با پایان این سریال در یک پست نوشت:

پس از هفت فصل، بالاخره وقت این رسیده تا از زندان آزاد شویم. من حتما دلم برای همه زن‌های زندانی Litchfield و اعضای مختلف ساخت این مجموعه که با آن‌ها کار کردم تنگ خواهد شد. قلب من نارنجی بود ولی درحال محو شدن در رنگ سیاه است.

همان‌طور که اشاره شد، پخش سریال «نارنجی همان سیاه جدید است» از سال ۲۰۱۳ شروع شد که هر فصل از آن به شکل سالانه توسط نتفلیکس منتشر شده است. تاکنون شش فصل از این سری پخش شده و فصل هفتم، قرار است در سال ۲۰۱۹ توسط این شبکه توزیع شود. در این سریال غیر از Schilling، بازیگران دیگری از جمله Laura Prepon، Uzo Aduba، Danielle Brooks، Natasha Lyonne و Kate Mulgrew نیز هنرنمایی می‌کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.