نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 06:40

E3 2018: نمایش جدید بازی Death Stranding حاوی بخش‌هایی از گیم‌پلی

5 از 5

7 دقیقه از نمایش گیم‌پلی بازی Death Stranding در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2018

همانطور که پیش از این هم رسما تایید شده بود، بازی Death Stranding در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 به نمایش درآمد و در این ویدیوی نسبتا طولانی که از بازی پخش شد، شاهد بخش‌هایی هم از گیم‌پلی بازی بودیم. بازی Death Stranding حتی باوجود انتشار تریلری از گیم‌پلیش همچنان عجیب و غیرقابل درک به نظر می‌رسد و نمی‌توان تصور کاملی از هدف کلی بازی را از روی نمایش‌هایش دریافت کرد. با این وجود، شاهد گرافیک خیره‌کننده و پرجزئیات بازی Death Stranding بودیم که این عنوان را به یکی از زیباترین بازی‌های به نمایش درآمده در E3 2018 تبدیل می‌کند.

به طور کلی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درخصوص با گیم‌پلی بازی Death Stranding نبودیم و حتی در تریلر مذکور سیستم مبارزات بازی هم به نمایش در نیامد. البته در لحظات پایانی تریلر به خوبی مشخص بود که شخصیت اصلی بازی اسلحه‌اش را در می‌آورد و خودش را آماده مبارزه می‌کند. پس با این وجود در بازی مبارزات همراه با سلاح گرم هم وجود خواهد داشت. بازی Death Stranding در تاریخ انتشار نامشخصی به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. هیدئو کوجیما خالق سری متال گیر، در Kojima Productions روند ساخت این عنوان را دنبال می‌کند و با اطمینان می‌توان گفت که بجز خودش هیچ کس دیگری در رابطه با تمام داستان و اتفاقات بازی اطلاعی ندارد!

محمد مراقی | E3 2018 | 12/06/2018
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آقا کوجیما از بس کارش درسته زده به سرش :cold: نزدیک 7 دقیقه گیم‌پلی منتشر کرده ازش هیچی نمیشه فهمید. خدا بخیر بگذرونه :||

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.