نویسنده: محمد مراقی چهارشنبه، 23 خرداد 1397
ساعت 12:33

E3 2018: جمع‌بندی کنفرانس Ubisoft در E3 2018 مطلب ویژه

0 از 5

 

E3 2018: جمع‌بندی کنفرانس Ubisoft

نمایشگاه E3 2018 تا به امروز پر بوده از رونمایی‌ها و سورپرایزهای شگفت‌انگیزی که حسابی گیمرها را خوشحال کرده‌اند. یوبیسافت هم امسال توانست کنفرانس بسیار خوبی را در جریان نمایشگاه E3 2018 برگذار کند و شاهد نمایش بازی‌های جذابی در طول این کنفرانس بودیم. در ادامه مطلب یک جمع‌بندی کلی خواهیم داشت از کنفرانس یوبیسافت در جریان نمایشگاه E3 2018.

beyond good and evilبازی Beyond Good and Evil 2 نمایش جذابی داشت اما طرفداران منتظر یک تریلر مفصل از گیم‌پلی بازی بودند.

معرفی بازی Just Dance 2019 و نمایش سینماتیک Beyong Good and Evil

یوبیسافت طبق عادت جالب هرساله‌اش کنفرانس خود را همراه با رقص و شادی آغاز کرد. طی یک نمایش نسبتا طولانی و مفرح با حضور تیم بزرگی از رقصنده‌ها با لباس‌های عجیب و غریب، بازی Just Dance 2019 برای عرضه در ماه اکتبر امسال معرفی شد. سپس نوبت به یکی از عناوین موردانتظار یوبیسافت یعنی بازی Beyond Good and Evil 2 رسید. متاسفانه طی نمایش این بازی در کنفرانس یوبیسافت شاهد نمایش مفصلی از گیم‌پلی بازی نبودیم و پس از به نمایش درآمدن یک تریلر سینماتیک که در آن کاراکترهای جدید بازی رونمایی شدند، تنها بخش‌های بسیار کوتاهی از گیم‌پلی بازی به نمایش درآمد که جزئیات زیادی به همراه نداشت. طی نمایش سینماتیک بسیار جذاب بازی Beyond Good and Evil 2 از حضور مجدد یکی از کاراکترهای اصلی نسخه قبلی بازی یعنی Jade رونمایی شد و سازندگان بازی هم اعلام کردند که اغلب کاراکترهای به نمایش درآمده در تریلرهای بازی، جزو کاراکترهای اصلی بازی به شمار می‌آیند و قابل کنترل خواهند بود.

trials rising

نمایش بازی Rainbow Six Siege معرفی بازی Trials Rising

طی کنفرانس E3 2018 یوبیسافت، شاهد نمایش دوباره‌ای از بازی موفق و محبوب Rainbow Six Siege بودیم که مروری داشت بر موفقیت‌ها و محبوبیت این بازی از هنگام عرضه تا به امروز. همچنین اعلام شد که بازی Rainbow Six Siege تا به امروز 35 میلیون پلیر را به خود جذب کرده است و مستند پروسه ساخت بازی هم رونمایی شد. سپس دنباله رسمی بازی موفق موتورسواری Trials تحت عنوان Trials Rising معرفی شد که نمایش بسیار جذابی هم داشت. این بازی در ادامه گیم‌پلی شلوغ و هیجان‌انگیز بازی قبلی، در شهرهای بسیار زیادی جریان خواهد داشت و در مراحل بازی شاهد ساختمان‌های مشهور در سطح جهانی خواهیم بود. بازی Trials Rising برای عرضه در فبریه  سال 2019 عرضه خواهد شد.

division 2نمایش اصلی از گیم‌پلی بازی The Division 2 به کنفرانس مایکروسافت موکول شد و یوبیسافت اطلاعات تکمیلی از بازی را در کنفرانس خود مطرح کرد.

نمایش بازی The Division 2 و معرفی بسته الحاقی جدید Mario + Rabbids: Kingdom Battles

همانطور که انتظار می‌رفت، در جریان کنفرانس یوبیسافت شاهد نمایش جدیدی از بازی The Division 2 بودیم. این بازی شب قبل در جریان کنفرانس مایکروسافت به طور رسمی رونمایی شد و حالا در کنفرانس یوبیسافت تریلر سینماتیک جدیدی با محوریت داستان بازی به نمایش درآمد. داستان بازی 7 ماه پس از پخش ویروس در شهر واشنگتن جریان دارد و شاهد فروپاشی کامل نظام آمریکا در بازی هستیم. سپس در رابطه با بسته‌های الحاقی رایگان بازی پس از انتشار آن توضیحاتی ارائه شد و پس از نمایش یک تریلر از بازی اصلی، نمایش بازی The Division 2 به پایان رسید. سپس یوبیسافت طبق تعهداتش نسبت به همکاری با نینتندو، بسته الحاقی جدید بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را تحت عنوان Donkey Kong معرفی شد که کاراکتر کینگ کونگ را به بازی اضافه می‌کند.

skull and bonesظاهرا تاخیرات بازی حسابی بر Skull and Bones مفید واقع شده‌اند و شاهد نمایش بسیار جذابی از این بازی بویم.

نمایش‌های جدید بازی‌های Skull and Bones و Transfrence و معرفی بازی Starlink: Battle for Atlas

طبق پیش‌بینی‌هایمان، بازی Skull and Bones در کنفرانس یوبیسافت باری دیگر به نمایش درآمد و حقیقتا نمایش‌های جذابی هم داشت. در ابتدا یک تریلر سینماتیک با محوریت داستان بازی به نمایش درآمد و سپس طی یک نمایش مفصل از گیم‌پلی بازی، المان‌های جدیدی که به بازی در طول این تاخریات جدیدش اضافه شده‌اند، نمایش داده شدند. سپس بازی عجیب و ترسناک Transfrence به نمایش درآمد و در امتدادش از بازی جدید Starling: Battle for Atlas رونمایی شد. این بازی در سیاره‌ای به نام اطلس جریان خواهد داشت و در تاریخ 16 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتمی از جمله Switch منتشر خواهد شد.

for honor

بسته الحاقی جدید بازی For Honor و نمایش بازی The Crew 2

در جریان کنفرانس یوبیسافت بسته الحاقی جدیدی برای بازی نسبتا موفق For Honor معرفی شد که بازیکنان را به چین باستان می‌برد. به همراه این بسته الحاقی جدید که Marching Fire، چهار مبارز چینی به بازی اضافه خواهند شد و همچنین شاهد مود جدیدی به نام Raid خواهیم بود که بازیکنان را در دو دسته چهار نفره به صورت  4v4در مقابل قلعه‌های هم قرار می‌دهد. سپس نوبت به بازی The Crew 2 رسید و ضمن رونمایی از بتای قبل از انتشار بازی، تاریخ انتشارش هم به صورت رسمی تایید شد.

Assassins odysseyبازی Assassin's Creed: Odyssey هم نمایش جذابی داشت اما ای کاش یوبیسافت لذت رونمایی اولیه از بازی در کنفرانس را از طرفداران نمی‌گرفت.

نمایش طولانی و مفصل از بازی Assassin’s Creed: Odyssey

یوبیسافت به عنوان آخرین نمایشش در کنفرانس E3 2018اش، بازی Assassin’s Creed: Odyssey را به نمایش درآورد. در ابتدا یک تریلر سینماتیک از بازی نمایش داده شد و سپس همزمان با موج اطلاعات جدید از بازی، نمایش طولانی از گیم‌پلی هم به نمایش درآمد. طبق گفته کارگردان بازی، Assassin’s Creed: Odyssey این سری را به سمت RPG (نقش‌آفرینی) شدن نزدیک‌تر می‌کند و در آن شاهد المان‌های نقش‌آفرینی بیشتری نسبت به بازی قبلی هستیم. همچنین اعلام شد که بازیکنان می‌توانند در ابتدای بازی از میان یکی از دو شخصیت اصلی بازی (الکسیوس و کساندرا) یکی را انتخاب کنند و تمام بازی را با همان شخصیت به پایان برسانند. بازی Assassin’s Creed: Odyssey برای عرضه در تاریخ 5 اکتبر 2018 تایید شد.

به طور کلی کمپانی محبوب یوبیسافت در کنفرانس E3 2018 خودش بازی‌های جذابی را به نمایش درآورد اما متاسفانه شاهد معرفی بازی AAA کاملا جدیدی در این بازی نبودیم. با اینکه زمزمه‌هایی از نسخه جدید سری Spilenter Cell به گوش می‌رسید، رونمایی از این بازی صورت نگرفت و یوبیسافت طرفداران این سری را ناامید کرد. اما از طرفی نمایش بسیار خوبی از بازی Assassin’s Creed: Odyssey را شاهد بودیم و بازی Skull and Bones هم بازی بسیار خوبی به نظر می‌رسد. نظرات خود در رابطه با کنفرانس یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018 را با بازی‌مگ در میان بگذارید.

 

محمد مراقی | E3 2018 | 13/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.