نویسنده: مهدی افتخاری چهارشنبه، 23 خرداد 1397
ساعت 13:18

E3 2018: پیت هاینز در مورد حل مشکلات آنلاین بودن Fallout 76 صحبت کرد

0 از 5

به گفته پیت هاینز، PvP بودن عنوان Fallout 76 مشکل خاصی در تجربه بازیکنان ایجاد نخواهد کرد.

طی کنفرانس Bethesda، اطلاعات زیادی از عنوان جدید در سری Fallout به دست آوردیم. علاوه بر دیدن یک تریلر از گیم پلی، فهمیدیم که Fallout 76 یک بازی چند نفره آنلاین است. با این حال، امکان تک نفره بازی کردن هم وجود دارد، اما تمامی شخصیت‌هایی که در طول بازی کردن به آن‌ها برمی‌خورید بازیکنان واقعی هستند.

این قضیه باعث برانگیختن سوالاتی می‌شود، مانند اینکه چگونه بازیکنان تجربه یکدیگر از بازی را خراب نمی‌کنند و چگونه باید مانع این شوید که بازیکن دیگر شما را مورد هدف خود قرار ندهند. در یک مصاحبه با معاون ارشد شرکت Bethesda، پیت هاینز، او گفت که چگونه قصد دارند از بوجود آمدن مشکلات احتمالی در بازی جلوگیری کنند.

وقتی شما یک نفر را در بازی می‌بینید باید تصمیم بگیرید که چه عکس العملی می‌خواهید از خود نشان دهید. ممکن است طرف مقابل شما قصد کمک کردن داشته باشد، ممکن است کاری با شما نداشته باشد یا حتی ممکن است که قصد کشتن و دزدی از شما را داشته باشد. با این وجود ما سیستمی را در بازی پیاده سازی کردیم که اجازه خراب کردن تجربه شما را نمی‌دهد. بنابراین کسی نمی‌تواند مدام دنبال شما راه بیفتد و شما را بکشد، چرا که بازی اجازه چنین عملی را نمی‌دهد.

Fallout-76-Online-Issues-P1او اضافه کرد:

مردن در این بازی چیز خیلی بدی نیست. پیشرفت یا آیتم‌هایی که به دست آورده‌اید از بین نمی‌روند و کسی که شما را می‌کشد نمی‌تواند هرچیزی که شما با خود همراه دارید را از شما بگیرد.

هنوز مشخص نیست که سیستم PvP چگونه در بازی پیاده سازی شده، اما هاینز تاکید کرد که مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

PvP به این معنی نیست که هر کس هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد، بلکه بیشتر به این معنی است که هر فرد می‌تواند به بقیه بازیکن‌ها درخواستی برای انجام کاری بفرستد. اگر علاقه‌ای به انجام این کار ندارید، هیچ مشکلی نیست، می‌توانید قبول نکنید.

هاینز سیستم PvP عنوان Fallout 76 را با جنگ با یک Deathclaw در Fallout 4 مقایسه کرد. اگر جنگ با این موجود را شروع کنید و بمیرید، دوباره سیو خود را لود کرده و می‌توانید یک بار دیگر برای کشتن او تلاش کنید، یا اینکه به سراغ دشمن دیگری بروید.

درست است، همین سیستم در Fallout 76 وجود دارد. بازیکنان نمی‌توانند مدام دنبال شما راه بیفتند، درست مثل همان Deathclaw که تمام راه به دنبال شما نمی‌آید تا شما را بکشد.

هاینز همچنین گفت که Bethesda قصد دارد با گذشت زمان، مدام سیستم گیم پلی بازی را پیشرفته‌تر و یا حتی تغییراتی در آن ایجاد کند. در هر صورت باید دید که این سیستم در بازی چگونه پیاده سازی شده و مطمئنا نسخه Beta که قرار است تا چند وقت دیگر منتشر شود دید بهتری از بازی را به ما خواهد داد.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر سال 2018 برای PS4، Xbox One و PC به بازار عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.