نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 09 دی 1396
ساعت 19:33

اولین تصویر از بامبلبی (Bumblebee) در اسپین آف Transformers

4.67 از 5

تصویر جدیدی از بامبلی در اسپین آف بعدی تبدیل شوندگان (Transformers) منتشرشده است

تصویر جدید منتشرشده توسط امپایر (Empire) نشان می‌دهد، که این آتوبات زردرنگ، همانند کارتون دهه 1980 از همین مجموعه فیلم، به فولکس واگن تبدیل خواهد شد.

بامبلی از کاراکتری پیروی می‌کند، که او را در خانه خود پناه داد؛ بعد از آشنایی او با چارلی (با بازی هیلی استاینفلد)، او کمک میکند تا بامبلی بهبود یافته و سلامتی دوباره خود را بازیابد.

هنوز جزئیات زیادی از این فیلم مشخص نشده است، اما ترویس نایت کارگردان پروژه و رئیس استودیو انیمیشن‌سازی لایکا (Laika animation studios) می‌گوید، بامبلی متفاوت خواهد بود، او صمیمیت بیشتری نسبت به بقیه تبدیل‌ شوندگان خواهد داشت.

نایت گفت: « من می‌خواستم به این پروژه عظیم و پرخرج دست پیدا کنم و به تمام نکات کوچک پیرامون آن توجه ویژه داشته باشم؛ آن چیزی که من در لایکا سعی کردم انجام دهم، جستجو برای ترکیب هنری تاریکی و روشنایی، سختی و ملایمت، شوخ‌طبعی و احساسات و آوردن آن‌ها به پروژه تبدیل‌شوندگان بود».

ما در سال 2017 شاهد پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌ شوندگان بودیم؛ تبدیل‌ شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) فیلمی نبود، که تحسین طرفداران سینما را برانگیزد و انتقادهای زیادی از آن صورت گرفت. در آخر نیز فیلم با بودجه 260 میلیون دلاری خود، توانست 605 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند.

بازیگران دیگر این اسپین آف عبارت‌اند از: جان سینا (بازیگر فیلم 12 Rounds) و پاملا ادلون (بازیگر فیلم Better Things).

این فیلم در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر 1397) اکران خواهد شد.

در ادامه شاهد اولین تصویر منتشرشده از این فیلم باشید.

Transformers

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.