نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 10 دی 1396
ساعت 16:17

تاریخ عرضه‌ی Flying Tigers: Shadows Over China برای Xbox One مشخص شد

0 از 5

تاریخ عرضه‌ی بازی جنگی Flying Tigers: Shadows Over China برای کنسول Xbox One مشخص شد

استودیو Ace Maddox اعلام کرده است که بازی Flying Tigers: Shadows Over China رسما در تاریخ 12 ژانویه 2018 معادل با جمعه 22 دی 1396 برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد. تصاویر جدیدی نیز از این بازی مهیج منتشر شده که در پایان آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

باید به اطلاع شما خوانندگان گرامی برسانیم که بازی Flying Tigers: Shadow Over China یک عنوان اکشن است که بر روی نبردهای هوایی تمرکز دارد. بازی شما را به جنگ جهانی دوم می‌برد و بازیکن در نبرد بین نیروهای هوایی کشورهای آمریکا و چین علیه قوای ژاپنی قرار می‌گیرد. در بخش چند نفره‌ی Flying Tigers: SOC تا 16 بازیکن می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

اگر شما هم جزو دارنگان کنسول Xbox One هستید و قصد دارید که بدون خرید بازی Flying Tigers: Shadows Over China برای PC، این عنوان را مستقیما برای کنسول خود تهیه کنید؛ اکنون تاریخ انجام این کار مشخص شده است. استودیوی Ace Maddox اعلام کرده که این بازی اکشن و نفس گیر رسما و به صورت جهانی حدودا دو هفته‌ی دیگر، در تاریخ 12 ژانویه 2018 معادل با 22 دی ماه برای کنسول مایکروسافت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به مناسبت اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی، Ace Maddox تصاویر جدید و جالبی را از Flying Tigers: Shadows Over China منتشر کرده است. همچنین یک عکس دیگر هم توسط کاربران در فضای مجازی پخش شده که Flying Tigers: SOC را در داشبورد کنسول Xbox One نشان می‌دهد.

بازیکنان قادرند هم اکنون و به قیمت 18.99 دلار Flying Tigers: Shadow Over China را پیش خرید کنند. انجام این کار مزایایی را به همراه دارد و همچنین بازی دارای قابلیت Pre-Download نیز هست. شما از همین الان قادرهستید این عنوان جنگی را دانلود نمایید تا دقیقا در زمان عرضه‌ به تجربه‌ی آن بپردازید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.