نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 10 دی 1396
ساعت 23:35

تصویری جدید از Iron Man در فیلم Avengers: Infinity War

0 از 5

تصویری از تونی استارک در فیلم Avengers: Infinity War منتشرشده که او را نگران نشان ‌می‌دهد

فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) نقطه اوج تمام فیلم‌هایی است، که تاکنون استودیو سینمایی مارول تولید کرده؛ در این عنوان تمام ابرقهرمانان زمین کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند و با تانوس و فرزندان او مبارزه می‌کنند.

بعد از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، تونی و استیو راجرز هنوز باهم صحبت نکرده‌اند؛ در حالی که تونی مشغول مربیگری پیتر پارکر بود و با پپر پاتز نیز نامزد کرد، خبر خاصی از سرباز فوق‌العاده آمریکا استیو، منتشر نشد و ما آخرین بار او را در واکاندا دیدیم، جایی که باکی تصمیم می‌گیرد یخ بزند تا از کنترل ذهنی هیدرا آزاد شود؛ درهرصورت ما نمی‌دانیم که بعد از این قضایا استیو به کجا رفت و اکنون چه می‌کند.

درنهایت این دو کاراکتر مجبورند اختلافات خود را کنار بگذارند، تا با تهدید جدید و بزرگی که در حال سایه انداختن بر دنیا است، مقابله کنند.

تصویر جدیدی توسط آمریکا امروز (USA Today) از فیلم منتشرشده که تونی استارک را نگران و خیره شده به افق نشان می‌دهد؛ در پشت او نیز بروس بنر، دکتر استرنج و وانگ قرار دارند. از عکس می‌توان متوجه شد، که این نابغه میلیاردر و بشردوست با تهدیدی جدی روبه‌رو است و ازآنجایی‌که گروه انتقام‌جویان ازهم‌گسیخته‌اند، منطقی است تا تونی با افرادی که برای مقابله با این تهدید مایل و قادر به کمک او هستند، همکاری کند.

مطلبی که باعث ایجاد حس کنجکاوی ما می‌شود این است، که با وجود مشاهده کردن بروس در نیویورک کنار همتایان خود، او بعدا به کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه (Black Panther) در واکاندا می‌پیوندد.

گرچه تصویر دیگری از این صحنه منتشرنشده است، اما با توجه به سکانس‌هایی از تریلر فیلم Avengers Infinity War می‌توانیم حدس بزنیم چه چیزی تونی و دو جادوگر همراه او را نگران کرده است؛ این چهار نفر (همراه با بروس بنر) در ساختمان Sanctum Sanctorum شهر نیویورک حاضر بودند که ناگهان صدای هرج و مرج از بیرون شنیده و تونی از در خارج می‌شود تا ببنید این هیاهوی چه چیزی است. بلافاصله بعد از این صحنه، ما پیتر و همکلاسی‌هایش را می‌بینیم که در اتوبوسی هستند و ناگهان متوجه ایجاد دریچه‌ای بزرگ در آسمان می‌شوند؛ ممکن است پیتر و تونی همزمان به همین دریچه بزرگ نگاه کرده باشند.

حال یک سوال ایجاد می‌شود، که این دریچه بزرگ چیست؟ به‌ احتمال‌ زیاد این دریچه راه ورود افراد تانوس به زمین است؛ بسیار جالب ‌می‌شود، که خود این تایتان دیوانه نیز از همین دریچه وارد زمین شود. آنچه که در تریلر مشخص بود، حضور تانوس در سیاره‌ای با پس‌زمینه نارنجی و زرد است.

Avengers: Infinity War در تاریخ 4 می 2018 (14 اردیبهشت 1397) اکران می‌شود. در ادامه شاهد تصویر جدید منتشر شده از این فیلم باشید.

Avengers: Infinity War

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.