نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 27 دی 1396
ساعت 14:45

نمایش ارتقاء گرافیکی بازی Shenmue III در تصاویر جدید آن

0 از 5

تصاویر جدید بازی Shenmue III و نمایش ارتقاء کیفیت گرافیکی این بازی

سازنده بازی Shenmue III یعنی استودیوی Ys Net تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

این تصاویر منتشر شده از بازی Shenmue III توسط رئیس کمپانی Shibuya Productions (ناشر این عنوان) ، آقای Cedric Biscay به اشتراک گذاشته شده است. یکی از تصاویر مذکور مربوط به دو کاراکتر Ryo و Shenhua است که پیشرفت و ارتقاء بسیار زیادی را نسبت به آنچه که قبلاً دیده بودیم نشان می‌دهد. دو تصویر دیگر مربوط به محیط‌های بسیار زیبای بازی Shenmue III هستند که یکی از آنها چشم اندازی از شهر را در شب هنگام، و دیگری طلوع خورشید را در لنگرگاه نشان می‌دهند.

کاملاً مشخص است که بازی Shenmue III نسبت به آنچه که قبلاً از آن دیده بودیم، تغییرات بسیار زیادی از لحاظ گرافیک داشته و پیشرفت بسیاری کرده است.

زمان عرضه بازی Shenmue III به نیمه دوم سال 2018 موکول گردیده است. این تأخیر به علت تلاش بیشتر برای ساخت یک بازی بهتر و زیباتر می‌باشد. Shenmue III عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی است که برای PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. در پایین می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده را مشاهده کنید:

م.حافظ | گالری | 17/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.