نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 22 فروردين 1398
ساعت 23:00

عملکرد قابل توجه بازی Sekiro: Shadows Die Twice در مدت 10 روز

فروش دو میلیون نسخه‌ای بازی Sekiro: Shadows Die Twice در مدت 10 روز

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنظر می‌رسد که بازی Sekiro: Shadows Die Twice استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) نه تنها بازخوردهای خوب، بلکه حتی عملکرد خوبی در فروش داشته است؛ براساس گزارشات شرکت اکتیویژن، این بازی در مدت 10 روز، دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. «مایکل فانسکا» (Michelle Fonseca) به عنوان معاون تولیدات شرکت اکتیویژن اعلام کرد:

بازی Sekiro: Shadows Die Twice، چیز بسیار خاص و ویژه را برای عناوین اکتیویژن به ارمغان آورده است. کار کردن با استودیوی فرام سافتور برای ما باعث افتخار بود، افتخاری که منجر به تولید یک فرانچایز جدید برای بازیکنان سراسر جهان شد. طرفداران، عنوان Sekiro: Shadows Die Twice را تبدیل به یکی از بی نظیرترین بازی‌های سال 2019 کرده‌اند؛ این بازی عملکرد بسیار خوبی برروی کلیه‌ی پلتفرم‌ها، مخصوصاً PC داشته است و اشتیاق زیادی جهت ادامه‌ی پشتیبانی‌های خود از این بازی داریم؛ زمانی که طرفداران بر هر یک از چالش‌های بازی غلبه می‌کردند، بسیار خشنود بودیم.

گزارش اخیر اکتیویژن در حالی ارائه می‌شود که در زمان معرفی این بازی در نمایشگاه E3 سال گذشته، حضور عنوانی چون Sekiro: Shadows Die Twice در مجموعه‌ بازی‌های شرکت اکتیویژن، موضوعی عجیب برای بازیکنان و مخاطبین بود.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 11/04/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.