نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 23 اسفند 1397
ساعت 19:00

تاثیر مکانیک Resurrection برروی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

مکانیک Resurrection منجر به آسانی بازی Sekiro: Shadows Die Twice نخواهد شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Sekiro: Shadows Die Twice یکی از جدیدترین عناوین استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) است که تفاوت قابل توجهی نسبت به پروژه‌های دیگر این استودیو، یعنی Bloodborne و Dark Souls دارد؛ یکی از این تفاوت‌ها، وجود مکانیک Resurrection است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در صورت شکست و کشته شدن در یک مبارزه، خود را دوباره احیا کرده و به دشمن خود، مجدداً حمله کنند؛ قابلیت احیای مجدد در یک مبارزه، این نگرانی را در میان بازیکنان ایجاد کرده که شاید میزان سختی بازی Sekiro: Shadows Die Twice نسبت به سایر عناوین استودیوی فرام سافتور کمتر شده باشد؛ کاهش میزان سختی یک بازی، آخرین چیزی است که بازیکنان، از یک عنوان استودیوی فرام سافتور انتظار دارند.

جهت کاهش این نگرانی‌ها، فرام سافتور در گذشته به طرفداران خود اطمینان داد که در بازی Sekiro: Shadows Die Twice همچنان با چالش‌های سختی روبرو بوده و مکانیک Resurrection منجر به آسانی آن نخواهد شد؛ اخیراً هم «رابرت کانکی» (Robert Conkey) از شرکت «اکتیویژن» (Activision)، به عنوان تهیه کننده‌ی این بازی، در مصاحبه‌ای با بلاگ پلی‌استیشن، به عدم تاثیر این مکانیک برروی بازی اشاره داشته است؛ کانکی اعلام کرد:

فرام سافتور تاکنون جزئیات کمی را در مورد مکانیک Resurrection به اشتراک گذاشته، به شخصه فکر می‌کنم که در جای درستی از این مکانیک استفاده شده است.

کانکی در پاسخ به این سوال که مکانیک Resurrection چگونه گسترش یافته و چه تاثیری برروی مراحل توسعه‌ی بازی داشته اعلام کرد:

ایده‌ی ما این بود که مطمئن شویم بازیکنان در قالب شخصیت قدرتمندی چون Shinobi، بتوانند در مبارزات نفس گیری شرکت کنند و در این راه، خطر پذیر باشند. این قابلیت همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از مرگ، به عنوان یک مزیت در برابر دشمنان استفاده کرده و حس دروغ امنیت، دشمنان را فرا بگیرد. اگر بازیکنان دقت کرده باشند، دموی E3 و گیمزکام، شامل قابلیتی بود که از مرگتان، به عنوان مزیتی جهت رسیدن به هدفتان استفاده کنید.

با تمام این تفاسیر، فرام سافتر باید اطمینان حاصل می‌کرد که این مکانیک، منجر به آسانی بازی نشود (نگران نباشید، این مکانیک منجر به آسانی بازی نخواهد شد.). عنوان Sekiro: Shadows Die Twice باید بگونه‌ای می‌بود که بازیکنان، به قابلیتی که از طریق مکانیک Resurrection بدست می‌آورند، به چشم یک توانایی نگاه کنند.

با وجود تغییر قابل توجه این بازی نسبت به عناوین پیشین، اما مطمئن باشید که سطح سختی و چالش‌های آن، به همان اندازه‌ای که انتظار دارید خواهند بود.

عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس (برابر با دوم فروردین ماه سال 1398) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 14/03/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.