نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 15:38

بازی جدید سازندگان Journey معرفی شد

4 از 5

بازی Sky از سوی سازندگان Journey معرفی شد

در سال 2012 بود که استودیو thatgamecompany با انتشار بازی Journey بر سر زبان‌ها افتاد. عنوانی که با استفاده از جلوه‌های بصری و موسیقی منحصربه‌فرد خود توانست توسط افراد بسیار زیادی تحسین شود. با این حال از زمان عرضه شدن Journey، خبری از این استودیو مستقل به گوش نرسید تا اینکه چندی پیش این استودیو بالاخره بازی جدید خود را با نام Sky معرفی کرد.

در روز 12 سپتامبر و در جریان رویداد آیفونِ شرکت اپل، این کمپانی عنوان Sky را بصورت رسمی معرفی کرد. طبق گزارش وب‌سایت Polygon، این عنوان برخلاف Journey برای پلتفورم‌های سونی منتشر نخواهد شد و در انحصار محصولات اپل خواهد بود. این به معنی است که شما تنها می‌توانید این بازی را روی یکی از پلتفورم‌های iPhone,iPad یا Apple TV اجرا نمایید.

طبق تریلر بازی، به نظر می‌رسد این بازی هم دقیقا مثل عناوین قبلی این استودیو یعنی Journey و Flower می‌خواهد یک ماجراجویی آرام‌بخش و خیره‌کننده را برای بازیکنان فراهم کند. با این تفاوت که این‌بار  از آسمان‌های ابری سفر خود را آغاز خواهیم کرد.

در یک پرسش و پاسخ با thatgamecompany، آقای Jenova Chen توضیح داد که این عنوان درباره همکاری و ایجاد ارتباط بین دیگران است. Chen در ادامه اعلام کرد بخاطر افزایش درخواست طرفداران مبنی بر انتشار بازی‌هایشان روی پلتفورم‌های موبایل، تصمیم گرفت که این Sky را بر روی گوشی‌های همراه عرضه کند تا بتوانند بازی‌های خود را با افراد و خانواده‌هایی که گیمر نیستند به اشتراک بگذارند.

تاریخ انتشار مشخصی برای Sky تعیین نگردیده ولی thatgamecompany خاطر نشان کرد که این بازی در آینده‌ایی نزدیک عرضه خواهد شد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.