نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 15:31

ادعای فیل اسپنسر درمورد برتری ورژن Xbox One X بازیها

0 از 5

مایکروسافت خواهان برتری مطلق ورژن Xbox One X بازیها است

تا کنون اخبار و گزارشات زیادی در مورد نحوه عملکرد کنسول Xbox One X و کمک آن به سازندگان بازی برای ساخت بازی هایی با کیفیت بسیار عالی شنیده ایم؛ بازی هایی با کیفیت بصری بسیار خوب در حد کیفیت کامپیوترهای شخصی سطح بالا و پیشرفته. پشتیبانی از Xbox One X برای بازی هایی چون Assassin’s Creed Origins ، Forza Motorsport 7 ، Crackdown 3 و بسیاری بازی های دیگر تأیید شده است و شاهد این هستیم که همواره سازندگان بسیاری از بازی ها به طرفداران اعلام می‌کنند ورژن Xbox One X بازی های آنها از کیفیت بسیار بهتری برخوردار خواهد بود و درواقع بهترین نسخه بازی های آنها ورژن Xbox One X خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این همان چیزی است که شرکت مایکروسافت خواهان آن است. رئیس بخش ایکس باکس آقای Phil Spencer اخیراً در صفحه توییتر ادعا کرده که همواره هدف مایکروسافت این است که بهترین ورژن تمامی بازی ها، ورژن Xbox One X آن ها باشد و این همان چیزی است که آنها برای رسیدن به آن با دیگر سازندگان همکاری و مشارکت می‌کنند.

با توجه به کیفیت نمایش بازی ها بر روی Xbox One X مانند بازی Assassin’s Creed Origins ، به نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت دارد. کنسول Xbox One X به میزان قابل توجهی بسیار قدرتمندتر از سایر کنسول های موجود در بازار است و قطعاً بهترین ورژن بازی های چندپلتفرمی، ورژن Xbox One X آنها خواهد بود.

کنسول Xbox One X در تاریخ 7 نوامبر 2017 (16 آبان 1396) در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 18/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.