نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 14:29

حضور کوجیما در رویداد Brazil Game Show امسال

4 از 5

هیدئو کوجیما در رویداد امسال Brazil Game Show حضور خواهد داشت

رویداد Brazil Game Show حدود یک ماه دیگر در تاریخ 11 اکتبر 2017 (19 مهر 1396) برگزار می‌گردد و تا روز 13 اکتبر (21 مهر) ادامه دارد. منتظر اتفاقات هیجان انگیزی در این رویداد هستیم. بعنوان مثال حضور طراح و سازنده Metal Gear Solid آقای Hideo Kojima که در حال حاضر مشغول ساخت عنوان  Death Stranding می‌باشد، در این مراسم تأیید شده است.

این اولین بار است که آقای Hideo Kojima در این رویداد شرکت می‌کند و با وجود اینکه هنوز نمی‌دانیم حضور او در این مراسم چگونه خواهد بود، می‌توان حدس زد که شاید او قصد دارد تا در مورد بازی Death Stranding حداقل یک سری اطلاعات را ارائه کند. هنوز زمان زیادی تا عرضه این عنوان باقی مانده و اطلاعات چندانی در مورد آن نداریم. بنابراین به نظر می‌رسد که این مراسم، زمان خوبی برای ارائه اطلاعاتی جدید در مورد این بازی به طرفداران باشد.

همانطور که می‌دانید هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Death Stranding تعیین نشده اما انتظار نداریم که زودتر از اواخر سال 2018 ارائه شود. البته این یک فرضیه خوشبینانه است. شاید اگر انتظار عرضه آن را برای سال 2019 داشته باشیم، کمی بهتر و منطقی تر باشد.

عنوان Death Stranding از نوع بازی های اکشن در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که در محیط باز طراحی خواهد شد. این بازی برای پلتفرم PlayStation 4 معرفی شده است.

م.حافظ | اخبار | 18/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.