نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 شهریور 1396
ساعت 13:57

صحبت کارگردان Final Fantasy 15 درمورد پروژه بعدی

0 از 5

صحبت‌های کارگردان بازی Final Fantasy 15 در رابطه با پروژه بعدی‌اش

آقای Hajime Tabata یکی از کارمندان کمپانی Square Enix که کارگردانی بازی Final Fantasy 15 (عرضه شده در سال 2016) را بر عهده داشت اخیراً با وبسایت خبری GameSpot مصاحبه ای در رابطه با پروژه بعدی شان انجام داده است. آقای Hajime Tabata در مورد احتمال فضای باز بودن پروژه بعدی اش (که شاید Final Fantasy 16 باشد) و چگونگی تأثیر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نینتندو بر روی آن صحبت کرد.

ایشان در پاسخ به احتمال طراحی فضای باز برای بازی بعدی اش مانند نسخه قبلی آن، مردد بود. او اظهار داشت که فعلاً در این لحظه نمی‌داند آیا پروژه بعدی یک بازی کاملاً فضای باز خواهد بود یا خیر اما این موضوع را تأیید کرد که این بازی قطعاً دارای «تجربه جامع برای کاربران بواسطه یک محیط بسیار بزرگ» می‌باشد.

سپس سؤالی از آقای Hajime Tabata در مورد عنوان Breath of the Wild و چگونگی اثر آن بعنوان یک بازی فضای باز عظیم بر روی پروژه های آتی پرسیده شد. او در این مورد اظهار داشت که بعلت کسری موجودی Switch در ژاپن، هنوز موفق به تجربه این بازی نشده اما بر مبنای شنیده هایش در مورد آن، این بازی را «یک عنوان بسیار درخشان و تقریباً یک بازی بدون نقص» تعریف کرده است. ایشان افزود:

«احتمالاً از این تجربه بهره خواهیم گرفت اما در راستای تکنولوژی خودمان و دانش و مهارت های خودمان. برنامه ما ساخت یک بازی با کیفیت بسیار بسیار بالا همراه با عناصر بصری بسیار قوی، و در عین حال ساخت دنیایی کاملاً مؤثر و واقعاً زیبا است. اینها اهدافی است که برای پروژه بعدی مان در نظر داریم.»

م.حافظ | اخبار | 18/09/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.