نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 28 مهر 1397 - 10:29
0 از 5

شایعه:سازنده‌ی Batman: Arkham Origins در حال کار روی دو پروژه‌ی مرتبط با DC است

ظاهراً نه یک، بلکه دو عنوان مرتبط با کمیک‌های DC توسط استودیوی WB Games Montreal در حال ساخت هستند

بالاخره کی قرار است شاهد عنوان جدیدی از دنیای کمیک‌های دی‌سی باشیم؟ منظورم بازی‌های لگویی یا مبارزه‌ای نیست! از عرضه‌ی Batman: Arkham City در سال 2015، سه سال گذشته و با اینکه شایعات زیادی درباره‌ی بازی AAA بعدی دی‌سی وجود داشته، هنوز هیچ چیزی رسما تأیید نشده است.

اما ظاهراً اتفاقات مهمی در استودیوی بازی‌سازی مونترال برادران وارنر در حال رخ دادن هستند. آقای Osama Dorias، طراح بازی ارشد این استودیو، طی حضوری در پادکست Humans of Gaming، به ساخت نه یک، بلکه دو عنوان اقتباسی از دنیای DC اشاره کرد.

پروژه‌ای که اخیراً آن را ترک کردم، چون پروژه‌های مختلفی [در این استودیو] وجود دارند، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که با یک بازی بزرگ و جهان‌باز کنسولی در دنیای DC مواجه هستیم که واقعاً فوق‌العادست؛ اما چیز دیگری نمی‌توان بگویم چون هنوز ابتدای کار قرار دارد و معرفی نشده، اما واقعا چیز جذابیست.

خب، حالا این عناوین روی کدام کاراکترهایی تمرکز خواهند داشت؟ به گفته‌ی آقای دوریان، او طرفدار تعداد کمی از شخصیت‌های DC است و پروژه‌ای که رویش در حال کار بودند درباره‌ی یکی از این شخصیت‌هاست...

اعتراف می‌کنم که بیشتر طرفدار Marvel هستم، اما بعضی از فرانچایزهای DC برایم استثنا هستند. [...] فرانچایزی که رویش کار می‌کردم قطعاً یکی از این‌ها بود؛ در واقع یکی از دلایلم برای ملحق شدن به Warner Bros همین بود.

طرفداران دو آتشه نیز مثل همیشه کلی کند و کاو کرده‌اند و فهمیده‌اند که تنها شخصیت‌های DC که در صفحات مجازی آقای دوریاس پیدا می‌شوند، بتمن و سوپرمن هستند. WB Games Montreal قبلاً روی عنوان Batman: Arkham Origins کار کرده بود و مدت‌هاست که شایعه‌ی ساخت بازی سوپرمن نیز سر زبان‌ها افتاده، بخاطر همین ساخت بازی با محوریت این دو کاملاً منطقی خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.