نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 12 بهمن 1396
ساعت 20:45

سریالی بر اساس شهر متروپلیس ساخته خواهد شد

0 از 5

طرفداران سوپرمن منتظر سریالی جدید بر اساس شهر متروپلیس باشند

قبل از آمدن سوپرمن به متروپلیس، این شهر به چه شکل بود؟ این سوالی است، که در جدیدترین سریال کمپانی دی سی جوابش را خواهیم یافت.

سریال متروپلیس توسط جان استیفنز و دنی کنون تولید می‌شود، آن‌‌ها تهیه‌کننده سریال گاتهام (Gotham) نیز بودند، سریال گاتهام وضعیت این شهر را قبل از قیام بتمن نشان می‌داد. متروپلیس فعلا برای یک فصل 13 قسمتی برنامه‌ریزی شده است.

خلاصه‌ای از این سریال توسط کمپانی برداران وارنر و دی سی منتشرشده است، که بدین‌صورت می‌باشد:

«داستان این سریال در شهر شگفت‌انگیز و زیبای شهر فردا (City of Tomorrow) و قبل از ورود سوپرمن رخ می‌دهد. متروپلیس حکایت لوئیس لین و لکس لوتر است، که کل دنیا را برای بررسی علوم حاشیه‌ای بررسی می‌کنند و به‌ دنبال افشای اسرار تیره و عجیب شهر خود هستند.»

به نظر سریال متروپلیس بسیار شبیه به سریال گاتهام است، اما یک تفاوت بزرگ بین آن‌ها وجود دارد؛ بااینکه بتمن هنوز به شهر گاتهام در سریال شبکه فاکس نیامده است، اما یک بروس وین جوان به‌عنوان کاراکتر اصلی در سریال حضور دارد، ولی سریال متروپلیس بر روی کاراکترهای لوئیس لین و لکس لوتر تمرکز کرده است و هیچ کلارک کنتی در کار نخواهد بود. البته قابل‌ذکر است لوئیس با کسی که در آینده تبدیل به بزرگ‌ترین شرور دنیای دی سی خواهد شد، همکاری می‌کند.

متروپلیس اواخر سال جاری تولید خواهد شد و در سال 2019 توسط سرویس استریم دی سی پخش می‌شود؛ این مجموعه به سریال‌های دیگری مانند: تایتان‌ها (Titans)، عدالت جوان: بیگانه‌ها (Young Justice: Outsiders) و هارلی کوئین (Harley Quinn) برای پخش می‌پیوندد. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار پلتفرم جدید اعلام‌نشده است.

مطلب جالب‌توجه این است، که مجموعه متروپلیس تنها سریال با محوریت سوپرمن نیست؛ سریال کریپتون، که داستانش مربوط به قبل از تولد سوپرمن است، در تاریخ 21 مارس (1 فروردین 1397) در شبکه سای فای پخش خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.