نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 02 مهر 1397
ساعت 16:00

احتمالا هنری کاویل جیمز باند بعدی سینما است

0 از 5

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که اشاره می‌کند هنری کاویل، بازیگر نقش جیمز باند پس از فیلم Bond 25 خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ براساس یک گزارش، به نظر می‌رسد که سوپرمن کنونی هالیوود، تبدیل به «جیمز باند» بعدی سینما خواهد شد. هنری کاویل، بازیگر مطرح بریتانیایی در سال ۲۰۱۱ بود که اولین بار در نقشی بسیار بزرگ یعنی ایفای نقش شخصیت «سوپرمن» قرار گرفت؛ هرچند این سری فیلم‌های Warner Bros با موفقیت مورد انتظار مواجه نشده و کاویل نیز بعد از سه فیلم نقش‌آفرینی شخصیت سوپرمن، از خروج خودش از دنیای سینمایی DC گفته است. از او که اخیرا فیلم شدیدا تحسین‌شده Mission: Impossible - Fallout به نمایش درآمد و حضورش در نقش شخصیت گرالت در اقتباس تلویزیونی دنیای The Witcher نتفلیکس نیز تایید شده، احتمالا نقش بزرگ دیگری را از او و این بار در سری فیلم‌های جیمز باند هم خواهیم دید.

پیرامون فیلم آینده این سری که درحال حاضر با نام Bond 25 شناخته می‌شود، ما می‌دانیم که مثل چند عنوان قبلی این بار هم «دنیل کریگ» ایفاگر نقش جیمز باند خواهد بود. علیرغم این موضوع، این فیلم همچنین قرار است آخرین هنرنمایی این بازیگر به عنوان جیمز باند هم باشد و از همین رو، مدت‌هاست که زمزمه‌ها برای پیدا شدن جانشینی برای کریگ در فیلم‌های بعدی این سری بیشتر شده است. در همین رابطه، شایعه جدیدی که در این رابطه منتشر شده، فاش می‌کند این نقش پس از فیلم Bond 25 به هنری کاویل خواهد رسید.

شایعه تازه که اولین بار توسط Crazy Days and Nights منتشر شده، اشاره می‌کند که استودیو برای پیدا کردن جایگزین جیمز باند به دنبال «یک ابرقهرمان سابق خارجی» است و این بازیگر نیز فاش شده که همان «هنری کاویل» خواهد بود که به عنوان بازیگر بعدی نقش جیمز باند مورد توجه واقع شده است. باید در نظر گرفت که گرچه هیچ تاییدیه‌ای از جانب تهیه‌کنندگان این سری در این ارتباط صورت نگرفته، ولی ناشر اولیه این خبر، پیش از این نیز سابقه انتشار شایعات دست اولی که به واقعیت منتهی شده‌اند را داشته است.

کاویل در گذشته نیز اشاره کرده بود که پس از ایفای نقش در فیلم Mission: Impossible - Fallout، بیش از هر زمان دیگری آماده ایفای نقش جیمز باند است. علیرغم این اظهار تمایل، احتمالا او به خاطر دیگر مشخصاتش هم خواهد توانست به یک جیمز باند محبوب دیگر در میان طرفداران این سری فیلم‌ها تبدیل شود. در نهایت نیز باید دید که این شایعه به کجا منتهی می‌شود و آیا کاویل برای این نقش انتخاب خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.