نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 12 بهمن 1396
ساعت 18:47

موارد احتمالی جدید لو رفته از فصل هشتم سریال Game of Thrones

1.5 از 5

فیلم‌برداری فصل هشتم سریال بازی تاج‌وتخت در حال انجام و این مطلقا به این معنی است، که اسپویلرهایی درصحنه تصویربرداری نفوذ خواهند کرد و مطالبی لو خواهد رفت

هشدار! این متن حاوی محتوای اسپویل است.

این اسپویلر که محتوای جدیدی را آشکار کرده، یک دزد واقعی است؛ آن‌هایی که تمایل دارند همچنان فصل هشتم سریال بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) برای آن‌ها مبهم باشد، واقعا از خواندن این مطلب جلوگیری کنند، چون حاوی محتوای بزرگ اسپویل می‌باشد.

امروز سایت طرفداران بازی تاج‌وتخت Watchers on The Wall، یک ویدیو ضبط‌شده در خارج از وینترفل (در ایرلند شمالی) منتشر کردند. طی هفته‌های اخیر دیده شده که محل فیلم‌برداری وسیع‌تر گشته است، برج‌ها نیز به‌طور فیزیکی بلندتر شده‌اند و این بدان معنی است، که کمتر از گرافیک‌های هنری برای آن استفاده می‌شود؛ می‌توان فرض کرد، این برای اکشن بیشتر در وینترفل طی فصل هشتم است، مخصوصا برای جنگی که هنگام رسیدن نایت کینگ و ارتشش به قلعه اتفاق می‌افتد. به لطف ویدیویی که اخیرا منتشر شد، می‌توانیم بفهمیم چرا آن‌ها صحنه وینترفل را گسترده‌تر کرده‌اند؛ دلیل آن می‌تواند برای به آتش افروختن آن باشد.

این فیلم کوتاه است و کیفیت خوبی ندارد، ولی آشکار می‌باشد که وینترفل در یک آتش بسیار بزرگ می‌سوزد. ازآنجایی‌که این ویدیو از فاصله‌ای دور گرفته‌شده است، می‌توان این‌طور برداشت کرد، که آن آتشی بزرگ است و امیدواریم کنترل‌شده نیز باشد. بعید است هیچ ساختمانی، حتی قلعه وینترفل در مقابل این آتش وحشتناک پایدار بمانند؛ بااینکه نمی‌توان کاملا گفته‌های یک اسپویلر را تا زمان پخش قسمت‌های سریال تایید کرد، اما به نظر می‌رسد وینترفل در فصل هشتم سریال بازی تاج‌وتخت سالم نمی‌ماند و نابود می‌شود.

به دنبال پخش شدن این ویدیو سوال‌های مختلفی ایجاد شد: چه کسی وینترفل را می‌سوزاند؟ چه اتفاقی برای کسانی‌ که در داخل آن حضور دارند می‌افتد؟ و دقیقا چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد؟ در پاسخ به سوال اول دو احتمال جدی وجود دارد، یا نایت کینگ به‌ همراه اژدهایش این کار را انجام می‌دهد و یا دنریس و جان با اژدهای خود آن مکان را به آتش می‌کشند.

یک سوخت جدی می‌تواند همچنین آتش بزرگی را رقم بزند، بنابراین ممکن است شخصی مواد آتش‌گیری را تا شمال به‌صورت قاچاق وارد کند و سپس وینترفل توسط آتش اژدها بسوزد.

یکی از محتمل‌ترین سناریوها، با توجه به عبور نایت کینگ و سپاهش از دیوار، می‌تواند ویران کردن وینترفل به‌عنوان اولین ایستگاه، توسط اژدهای نایت کینگ و شعله‌های آبی او باشد؛ از طرفی با توجه به اینکه وایت واکرها توسط آتش از بین می‌روند، ممکن است استارک‌ها و سپاهش مجبور شوند خانه اجدادی خود را با آتش‌ زدن، فدای نابودی ارتش واکر کنند.

اگر این آتش‌سوزی ناشی از رسیدن سپاه نایت کینگ به وینترفل باشد، بنابراین به نظر می‌رسد ما در اوایل فصل هشتم، قسمت دوم یا سوم شاهد آن خواهیم بود و یا ممکن است دوباره انسان‌ها از وینترفل به‌عنوان آخرین مکان مقابله خود با سپاه نایت کینگ استفاده کنند و آن نقطه اوج جنگی سریال باشد، که در این صورت احتمالا طی قسمت پنجم یا ششم شاهد آن خواهیم بود.

درهرصورت این قلعه مکان زندگی افرادی مانند آریا، سانسا و برن است، که آن را خانه می‌نامند؛ آن‌ها ممکن است در شعله‌های آتش بسوزند و یا فرار کنند و زنده بمانند.

بازی تاج‌وتخت سال 2019 به شبکه HBO بازمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.