نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 07 خرداد 1396
ساعت 13:00

تاپ 25 مورد انتظارترین بازیها در نمایشگاه E3 2017 + ویدئو

5 از 5

فهرست تاپ 25 مورد انتظارترین بازیها در نمایشگاه E3 2017 + ویدئو ی آن را مشاهده کنید

در طی سال موقعیت ها و مراسم متعددی در رابطه با بازیها برگزار می‌شوند. از جمله فروش های متفاوت شبکه Steam که بازیها را با قیمتی تخفیف خورده ارائه می کند و امکان خرید خوبی را برای افراد فراهم می‌سازد. همچنین مراسم Gamescom که یک کنفرانس خبری و انجمنی است که سالیانه برگزار می‌گردد، تقریباً مراسم بسیارخوبی است و امکان تجربه بازیها را از نزدیک فراهم می‌کند. مراسم سالیانه PlayStation Experience و مراسم سالیانه The Game Awards نیز در جای خود مراسم های بسیارخوبی هستند.
اما در این میان یک مراسم بعنوان جشن اصلی و مهم بازیها تلقی می‌شود. مراسمی که در آن بزرگترین و معروف ترین کمپانی ها در صنعت بازی گرد هم می‌آیند تا بزرگترین بازیها و عناوین را نمایش دهند. مراسمی که ماه ها انتظار برگزاری آن را می‌کشیم تا زمان معین آن فرا رسد. بدیهی است که منظور ما نمایشگاه سالیانه Electronic Entertainment Expo یا همان E3 می‌باشد و امسال از روز 10 ژوئن (20 خرداد) با EA Play آغاز می‌گردد و به مدت یک هفته طول می‌کشد. کمپانی های Bethesda ، Microsoft ، Sony ، Ubisoft و حتی Devolver Digital تلاش می‌کنند تا در این مراسم همگان را شگفت زده سازند. در نمایشگاه E3 2017 شاهد ارائه اطلاعات درباره عناوین بزرگ آینده از استودیوهای مورد علاقه تان خواهید بود.(معرفی نمایشگاه های بازی های رایانه ای : E3)

در اینجا فهرست 25 بازی برتر که انتظار نمایش آنها را در E3 2017 داریم تهیه کرده ایم. البته هنوز نمایش برخی از این عناوین در این مراسم تأیید نشده است. در رابطه با بقیه عناوین، اطلاعات و همچنین تریلری تا کنون برای آنها منتشر شده و نمایشگاه امسال E3 درواقع به عنوان مکانی برای تثبیت و به رسمیت شناختن آنها می‌باشد. بدیهی است که کنسول آینده Project Scorpio بزرگترین رونمایی و نمایش خواهد بود و از لحاظ بازیها نیز در اینجا 25 عنوان برتر را که بسیار علاقه مند به مشاهده آنها در نمایشگاه امسال هستیم، معرفی کرده ایم.

 


call of duty

عنوان: Call of Duty: WWII
استودیوی سازنده: Sledgehammer Games
کمپانی ناشر: Activision
ژانر: شوتر اول شخص
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
کمپانی اکتیویژن به تازگی اعلام کرده است که بخش چندنفره Call of Duty: WWII را در نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهد کرد. انتظار نمایش ویدئویی از مأموریت تک نفره بازی را داریم زیرا این کمپانی همیشه طی سال ها این کار را انجام داده است. آیا تقاضا برای Normandy خواسته‌ی خیلی زیادی است؟ به نظر می‌رسد که آنها این را برای بعداً نگه دارند. غیر از ارائه اطلاعات درمورد نحوه عملکرد هم تیمی های AI و فقدان بازیابی سلامتی در این بازی، انتظار چیز بیشتری از Call of Duty: WWII نمی‌رود. این موضوع و همچنین موضوع مربوط به بخش چند نفره، برای مجذوب کردن ما به این بازی کافی است.

star wars
عنوان: Star Wars Battlefront II
استودیوی سازنده: EA DICE, Criterion Software, Motive Studios
کمپانی ناشر: Electronic Arts
ژانر: اکشن شوتر (شوتر اول شخص ، شوتر سوم شخص)
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
کمپانی EA دل مشغولی و کار سختی از لحاظ متقاعد کردن افراد برای تجربه بازی Star Wars Battlefront 2 نخواهد داشت. اینطور که گفته می‌شود، انتظار داریم که مرکز توجه در EA Play ، نمایش یک مأموریت مبارزه ای همراه با ویدئویی از بخش چند نفره این بازی باشد. مدت زمانی که به این 2 مورد اختصاص داده خواهد شد نامشخص است. همچنین یک نسخه بتا بسته برای گیمرهای سابقی که ثبت نام کرده اند معرفی خواهد شد و احتمالاً پس از اتمام  EA Play، در دسترس قرار خواهد گرفت. امیدواریم که استودیوهای  DICE و Motive ما را نا امید نکنند.

crackdown
عنوان: Crackdown 3
استودیوی سازنده: Reagent Games, Sumo Digital, Cloudgine
کمپانی ناشر: Microsoft Studios
ژانر: اکشن ماجراجوئی فضای باز
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: Xbox One, Microsoft Windows
عنوان Crackdown 3 در مراسم Gamescom 2015 تأثیر شگفت انگیزی داشت اما از آن زمان تا کنون چیز زیادی از آن ندیده ایم. امیدواریم که سرانجام شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 اطلاعاتی از آن ارائه کند و نسخه بتا برای بخش چند نفره آن را معرفی نماید. چیز زیادی در مورد این بازی نمی‌دانیم، بنابراین هر چیزی که در مورد آن ارائه شود خوب است بویژه اگر عرضه آن برای سال 2017 در نظر گرفته شده باشد.

state of decay
عنوان: State of Decay 2
استودیوی سازنده: Undead Labs
کمپانی ناشر: Microsoft Studios
ژانر: تلاش برای بقا
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: Xbox One, Microsoft Windows
برای افزایش جذابیت بازی State of Decay 2 ، دانستن این که چه چیزی آن را بی نظیر می‌کند موضوع مهمی است. فضای باز پر از بازماندگان، مأموریت های جنبی، لوکیشن های جذاب و مکانیک های اکتشافی، اتخاذ کنید. آن را با یک سیستم مبنای مدیریتی ترکیب کنید. سپس وسایل نقلیه و مبارزه ای خوشایند به آن اضافه کنید. خلاصه اینکه از نظر ما این ویژگی ها اورجینال و اساسی هستند در حالیکه شاید نظر دیگران چیز دیگری باشد.

god of war
عنوان: God of War
استودیوی سازنده: SIE Santa Monica Studio
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی سوم شخص
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4
اولین تریلر رونمایی از بازی God of War را در سال گذشته مشاهده کردیم و مدت زمان زیادی طول نکشید که استودیوی SCE Santa Monica دیدگاه های متفاوتی را در مورد آن جمع آوری کرد. God of War به میزان قابل توجهی تغییر کرده است، روند خطی آن کمتر شده و مکانیک های نقش آفرینی بیشتری را ارائه می‌دهد. در عین حال به نظر می‌رسد که سیستم مبارزه آن همانند همیشه سرگرم کننده و جذاب است. نحوه بیان داستان آن نیز متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود.

death
عنوان: Death Stranding
استودیوی سازنده: Kojima Productions
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن فضای باز
مد: تک نفره، چند نفره
پلتفرم: PlayStation 4
عناصر متغیر بسیار زیادی وجود دارند که عنوان Death Stranding استودیوی Kojima Productions را احاطه می‌کنند. تا کنون تریلرهایی از این بازی مشاهده کرده ایم. موتور Decima که برای ساخت این بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، خود در دسامبر 2016 (آذر 1395) تأیید شده است. بنابراین خودتان تصور کنید که تاکنون چه مقدار از این بازی ساخته شده است. این بازی چه در مرحله «قابل بازی» باشد چه نباشد، در هر صورت آقای کوجیما نمایشی در مورد آن در بزرگترین نمایشگاه سال خواهد داشت.

kingdom
عنوان: Kingdom Hearts III
استودیوی سازنده: Square Enix Holdings
کمپانی ناشر: Square Enix Holdings
ژانر: اکشن نقش آفرینی
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One
باید اطلاعات جدیدی در مورد بازی Kingdom Hearts 3 ارائه گردد. حدس می‌زنیم که کمپانی Square-Enix شاید در نمایشگاه امسال گیم پلی جدیدی از این بازی نمایش دهد. E3 2015 آخرین باری بود که ویدئویی از گیم پلی این بازی و اطلاعاتی درباره توسعه این بازی ارائه گردید. اعلام تاریخ عرضه برای این بازی، می‌تواند موضوع خوبی باشد.

assassin
عنوان: Assassin’s Creed: Origins
استودیوی سازنده: Ubisoft
کمپانی ناشر: Ubisoft
ژانر: اکشن ماجراجوئی
خیلی خوشحالیم که کمپانی Ubisoft قرار است Assassin’s Creed دیگری ارائه کند. بازی بعدی از این سری که Assassin’s Creed: Origins نامیده شده، بسیار متفاوت است. گزارشاتی مبنی بر طراحی این بازی در مصر باستان و همچنین گستردگی و عظمت بیشتر این بازی در مقایسه با عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag به دستمان رسیده است. دامنه اکتشاف و جستجو در دنیای این بازی بسیار وسیع است. درواقع همه چیز این بازی متفاوت به نظر می‌رسد. در نمایشگاه E3 امسال اطلاعات بیشتری از آن ارائه خواهد شد.

crew
عنوان: The Crew 2
استودیوی سازنده: Ubisoft
کمپانی ناشر: Ubisoft
ژانر: ریسینگ
این عنوان دنباله عنوان ریسینگ The Crew (عرضه شده در سال 2014) است. The Crew از برخی جنبه ها بازی خوبی بود اما مشکلات بسیار و گیم پلی خسته کننده آن، جایگاهش را متزلزل ساخت. بهبودهایی در آن صورت گرفت اما باز هم سبکی قدیمی از گیم پلی داشت. بازی جدید The Crew 2 از لحاظ اینکه پتانسیل تغییرات زیادی را دارد، بسیار جذاب است. این بازی جدید می‌تواند از همان الگوهای مشابه پیروی کند اما تغییرات کوچکی در آن صورت گیرد. The Crew 2 بعنوان یکی از عناوین مهم یوبیسافت در سال مالی جاری معرفی شده است. بنابراین می‌توان به آن امیدوار بود.

spider
عنوان: Spider-Man PS4
استودیوی سازنده: Insomniac Games
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4
حضور بازی Spider-Man PS4 در E3 2017 تأیید نشده است اما طبق گزارش های قبلی این بازی قرار است در سال 2017 عرضه شود. بهرحال اگر این بازی در نمایشگاه امسال نمایان گردد، احتمالاً اولین گیم پلی، سیستم و فضای باز آن نمایش داده خواهد شد. با توجه به عملکرد عالی استودیوی Insomniac در آخرین عنوان شوتر فضای بازش یعنی Sunset Overdrive ، امید بسیار زیادی به بازی Spider-Man PS4 داریم. حتی ارائه یک نام رسمی و تریلر سینمایی از آن در این نمایشگاه، چندان بد نیست.

sea
عنوان: Sea of Thieves
استودیوی سازنده: Rare
کمپانی ناشر: Microsoft Studios
ژانر: اکشن ماجراجوئی
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: Xbox One, Microsoft Windows
کمپانی مایکروسافت و استودیوی Rare مسئولیت خود را در جهت جذاب کردن بازی Sea of Thieves انجام داده اند. اما هنوز مأموریت ها و داستان یکپارچه آن نمایش داده نشده است. بنابراین ما بسیار علاقه مندیم تا ببینیم مایکروسافت در نمایشگاه امسال چه چیزی از این بازی نمایش خواهد داد. مثلاً اینکه موضوع اصلی Sea of Thieves درمورد چیست؟ و پاسخ ساوالاتی از این قبیل.

ninu
عنوان: Ni no Kuni 2: The Revenant Kingdom
استودیوی سازنده: Level-5
کمپانی ناشر: Bandai Namco Entertainment
ژانر: نقش آفرینی
پلتفرم: Microsoft Windows ، PlayStation 4
Ni no Kuni 2: The Revenant Kingdom عنوانی است که اخیراً اخبار زیادی در مورد آن نشنیده ایم. این عنوان در مراسم PlayStation Experience سال 2015 معرفی گردید. در این بازی گیمرها باید تلاش کنند تا پادشاهی کشور خود را پس از یک کودتا، نجات دهند. این بازی درواقع بعنوان دنباله‌ی یکی از بزرگترین بازیهای نقش آفرینی (بازی Ni no Kuni) به حساب می‌آید. قرار است در سال 2017 عرضه گردد.

forza
عنوان: Forza Motorsport 7
استودیوی سازنده: Turn 10 Studios
کمپانی ناشر: Microsoft
ژانر: ریسینگ
ممکن است خواه دوستدار ماجراجوئی های واقع گرایانه Forza Motorsport باشید یا اتمسفر هیجان انگیز Forza Horizon را ترجیح بدهید. به عقیده ما عنوان Forza Motorsport 7 هر چیزی که از یک بازی ریسینگ انتظار داشته باشید را خواهد داشت. در حالیکه این بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اما گزارشات حاکی از آن است که رونمایی این بازی در نمایشگاه E3 2017 تأیید شده است. نکته مهم اینجاست که این عنوان قرار است از نوع بازیهای Forza Motorsport از سری Forza باشد.

bioware
عنوان: بازی بعدی Bioware
استودیوی سازنده: Bioware
می‌دانیم که استودیوی Bioware Edmonton که سازنده بازیهایی چون Dragon Age: Inquisition و تراژدی اورجینال Mass Effect است، در حال حاضر مشغول کار بروی یک IP جدید می‌باشد. این بازی جدید با اسم رمز Dylan  شناخته می‌شود و ظاهراً از عناصر موجود در Destiny و The Division بهره می‌گیرد. شایعاتی پیرامون رونمایی این بازی جدید در نمایشگاه E3 2017 پخش شده است. ما هیچ ایده ای در مورد این بازی نداریم و همین بسیار هیجان انگیز است.

uncharted
عنوان: Uncharted: The Lost Legacy
استودیوی سازنده: Naughty Dog
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی
پلتفرم: PlayStation 4
Uncharted:The Lost Legacy یک بسته الحاقی مستقل (استندالون) است که شامل 10 ساعت گیم پلی می‌باشد. این بسته الحاقی نخستین بار در فستیوال PlayStation Experience 2016 معرفی شد. دلیلی وجود ندارد که برای یک محتوای مستقل 10 ساعته، یک گیم پلی چند دقیقه ای در کنفرانس خبری سونی ارائه نشود. درواقع امیدواریم این اتفاق بیافتد و علاوه بر آن حدس می‌زنیم که ناتی داگ شاید یک نمایش بزرگتری نیز در دست داشته باشد.

last
عنوان: The Last of Us Part 2
استودیوی سازنده: Naughty Dog
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی، ترسناک همراه با تلاش برای بقا
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4
هنگامی که در مراسم PlayStation Experience شرکت سونی (2016)، عنوان Last of Us: Part 2 تأیید شد، دنیای بازی بسیار متلاطم گردید. اگر قرار باشد این بازی در سال 2018 عرضه شود، بنابراین می‌توان تصور کرد که گیم پلی مربوط به آن در E3 2017 نمایش داده شود. حتی اگر یک تریلر جدید برای نمایش بخش بیشتری از داستان و میل خونخواری کاراکتر Ellie هم وجود داشته باشد، انتظار داریم که The Last of Us: Part 2 یک عنوان بسیار برجسته در کنفرانس خبری سونی باشد.

middle earth
عنوان: Middle-earth: Shadow of War
استودیوی سازنده: Monolith Productions
کمپانی ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی فضای باز
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
استودیوی Monolith Productions ویدئوهای گیم پلی و اطلاعات زیادی از بازی Middle Earth: Shadow of War ارائه کرده است. این بازی قرار است تقریباً حدود 3 ماه دیگر عرضه گردد. غیر از یک ویدئوی گیم پلی داستانی جدید و بسیار درخشان چه چیز دیگری برای E3 امسال به همراه خواهد داشت؟ شاید معرفی 1 یا 2 بسته الحاقی؟ وقتی یک استودیو تا کنون و قبل از E3 اینهمه اطلاعات در مورد بازی جدیدش ارائه کرده، چنین اتفاقی پیش میاید. البته ما از این موضوع شاکی نیستیم، اما این سؤال در ذهن ایجاد می‌شود که واقعاً استودیوی Monolith علاوه بر یک یا دو تریلر، چه چیز دیگری را برای ارائه در E3 نگه داشته است؟

far cry
عنوان: Far Cry 5
استودیوی سازنده: Ubisoft
کمپانی ناشر: Ubisoft
ژانر: اکشن ماجراجوئی
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
قبل از رونمایی تریلر رسمی از فارکرای 5 شایعاتی پیرامون اتمسفر غرب وحشی و وسترن بودن این بازی منتشر شده بود. البته قبل از آن تریلر نیز آرت ورکی برای این بازی ارائه شد که این شایعات را زیر سؤال برد. داستان بازی در منطقه مونتانا طراحی خواهد شد. Far Cry Primal عجیب و غریب بود اما همچنان همان اصول بنیادی را در خود داشت. Far Cry 4 غیر از محیط و طراحی اش، تغییر چندانی نسبت به سومین بازی نداشت. آیا Far Cry 5 می‌تواند سرانجام همه چیز را دگرگون کند؟ امیدواریم که به میزان کافی نمایشی از بخش تک نفره آن در نمایشگاه امسال مشاهده کنیم.

days gone
عنوان: Days Gone
استودیوی سازنده: SIE Bend Studio
کمپانی ناشر: Sony Interactive Entertainment
ژانر: اکشن ماجراجوئی فضای باز، ترسناک و تلاش برای بقا
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4
آیا Days Gone عنوان بزرگ بعدی و انحصاری PS4 از شرکت سونی است؟ شاید نه اما Days Gone همچنان به طور باورنکردنی مؤثر و عالی به نظر می‌رسد. ما دوست داریم در این E3 چیز بیشتری از این بازی ببینیم. چیزی فراتر از یک گروه زامبی. ما انتظار داریم که نحوه عملکرد در بافت فضای باز بزرگتر را مشاهده کنیم. مأموریت های داستانی بسیار مهم هستند اما پس از آن خیلی مشتاقیم که در مورد چگونگی یک تجربه معمولی در Days Gone بیشتر بدانیم. چه در امسال عرضه شود یا در اوایل 2018، چندان هم بد نیست.

red dead
عنوان: Red Dead Redemption 2
استودیوی سازنده: Rockstar Games, Rockstar San Diego
کمپانی ناشر: Rockstar Games
ژانر: اکشن ماجراجوئی وسترن
مد: تک نفره ، چند نفره
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One
Rockstar پس از معرفی رسمی Red Dead Redemption 2 تقریباً چیز زیادی در مورد این بازی ارائه نکرده است. یک سری گزارشات نشان می‌دهند که این بازی جدید احتمالاً دارای یک بخش آنلاین قدرتمند مانند Grand Theft Auto Online باشد. ما همواره مشتاق و مجذوب این بازی هستیم. به نظر می‌رسد که نمایشگاه E3 2017 مکان مناسبی برای اعلام تاریخ دقیق عرضه آن باشد. همچنین مکان مناسبی است برای ارائه اطلاعات مهم در مورد آن.

mario
عنوان: Super Mario Odyssey
استودیوی سازنده: Nintendo Entertainment Planning & Development
کمپانی ناشر: Nintendo
ژانر: اکشن ماجراجوئی پلتفرم
مد: تک نفره
پلتفرم: Nintendo Switch
مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال گذشته، امسال عنوان Super Mario Odyssey مهمترین عنوان نمایش برای کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 خواهد بود. اگرچه این بازی تنها عنوان قابل نمایش نخواهد بود اما درواقع اولین نگاه گسترده ما به فضای باز 3 بعدی پلتفرم را فراهم می‌آورد. با توجه به عملکرد و مهارت نینتندو معتقدیم که Super Mario Odyssey قطعاً بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

x
عنوان: Xenoblade Chronicles 2
استودیوی سازنده: Monolith Soft
کمپانی ناشر: Nintendo
ژانر: نقش آفرینی
مد: تک نفره
پلتفرم: Nintendo Switch
Xenoblade Chronicles 2 عنوانی است که صراحتاً حضور آن در نمایشگاه امسال تأیید نشده است. اما هنوز می‌توانیم امید داشته باشیم. بازی قبلی این سری با عنوان Xenoblade Chronicles برای نینتندو یک موفقیت به شمار می‌رود. هنوز حتی عرضه این بازی برای امسال تأیید نشده است و احتمال زیادی وجود دارد که نینتندو یک تریلر جدید از آن را در نمایشگاه نمایش دهد. ما به اطلاعات بیشتری از Xenoblade Chronicles 2 نیاز داریم و E3 بهترین مکان ممکن در جهت انتظار برای این اطلاعات است.

need for speed
عنوان: Need for Speed جدید
استودیوی سازنده: Ghost Games
کمپانی ناشر: Electronic Arts
ژانر: ریسینگ
کمپانی Electronic Arts در مورد بازی قبلی Need for Speed اشتباه کرده است هم از لحاظ بنیادی و هم از لحاظ آنلاین بودن همیشگی آن. این موارد در بازی جدید اتفاق نخواهد افتاد و بازی جدید امسال دارای یک تجربه تک نفره کاملاً آفلاین همراه با قابلیت توقف، می‌باشد. Need for Speed جدید از لحاظ نحوه بیان داستان و بکارگیری مکانیک های اجباری چگونه خواهد بود؟ در نمایشگاه E3 امسال، پاسخ این سؤالات را خواهیم یافت.

final fantasy
عنوان: Final Fantasy VII Remake
استودیوی سازنده: Square Enix Holdings, Epic Games, CyberConnect2
کمپانی ناشر: Square Enix Holdings
ژانر: اکشن نقش آفرینی
مد: تک نفره
پلتفرم: PlayStation 4
صرف نظر از اینکه دوست داریم درباره کیفیت، عملکرد و امکان عرضه Final Fantasy VII Remake برای پلتفرم های دیگر بدانیم، بیشتر خواهان اعلام زمان عرضه اولین اپیزود هستیم. مطمئناً ویدئوی گیم پلی آن بسیار زیبا و جذاب خواهد بود. اما براستی اولین اپیزود از Final Fantasy 7 Remake کی عرضه می‌شود؟ Square-Enix در طی سالهای متمادی برای عرضه عناوین مهم، همواره تأخیر داشته است.

destiny
عنوان: Destiny 2
استودیوی سازنده: Bungie
کمپانی ناشر: Activision
ژانر: اکشن نقش آفرینی
مد: چند نفره
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
Destiny 2 از نوع بازیهای شوتر اول شخص چند نفره آنلاین می‌باشد و دنباله بازی قبلی Destiny (عرضه شده در سال 2014) است. تصور می‌شود که در نمایشگاه امسال E3 اطلاعات بیشتری در مورد این بازی جدید ارائه گردد، حتی تنها معرفی محتوای انحصاری PlayStation درباره این بازی، جذاب و جالب توجه خواهد بود. بیایید منتظر باشیم تا ببینیم آنها می‌توانند توجه ما را جلب نمایند یا خیر.

م.حافظ | مقالات | 28/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.