نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 06 فروردين 1397
ساعت 15:55

بازسازی System Shock از سر گرفته‌ شد

0 از 5

تاریخ عرضه‌ی این عنوان، سه ماهه‌ی اول 2020 پیش‌بینی شده است

این بازسازی که ماه گذشته متوقف شده بود، بعد از بازبینی پروژه و اعمال تغییرات لازم از سر گرفته خواهد شد.

مدیرعامل استودیوی Nightdive، آقای Stephen Kick، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی مسیر کاملاً متفاوتی را با آنچه در شروع پروژه در نظر داشتند، پیش گرفته است. آقای Larry Kuperman، مدیر توسعه‌ی کسب‌ و کار استودیوی Nightdive نیز اضافه کرد که هدفشان، برآورده کردن وعده‌هایی است که هنگام معرفی بازی در سال 2016 حرفشان را زده بودند.

قصد ما این است که بازی را دقیقا همانطور که قولش را داده‌ایم عرضه کنیم، با حداکثر مقدار محتوا و در سریع‌ترین بازه‌ی زمانی ممکن. این بازه‌ی زمانی احتمالا سه ماهه‌ی اول سال 2020 خواهد بود.

این پروژه ابتدا به‌عنوان یک ریمستر شروع شد اما با ورود به Kickstarter، تبدیل به یک بازسازی با انجین Unity شد. درخواست اولیه‌ی استودیو مقدار 900,000 دلار بود اما این پروژه در مدت زمان کوتاهی موفق به دریافت 1,350,700 دلار از 21,625 حامی مالی شد، به همین دلیل انجین بازی از یونیتی به آنریل تبدیل و ابعاد پروژه چندین برابر بزرگ شد. این افزایش ابعاد باعث رانده شدن بعضی از ناشران و از دست رفتن تمرکز تیم توسعه‌ دهنده شد. بعد از اتفاقات، تیم تصمیم گرفت تا استراحتی به خود بدهد و مسیر توسعه‌ی بازی را مورد بازبینی قرار دهد. 

حامیان کیک‌استارتر بازی طی ماه آینده می‌توانند منتظر اخبار جدیدی از مراحل ساخت بازی باشند. بازسازی System Shock سه ماهه‌ی اول سال برای PC ,PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.