نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 07 فروردين 1397
ساعت 10:50

سخنان Suda51 درباره‌ی Travis Strikes Back و ریمستر Killer 7

0 از 5

سودا51 از ایده‌هایش برای آینده می‌گوید

سایت Siliconera مصاحبه‌ای با آقای Goichi Suda یا همان Suda51، سازنده‌ی خلاق بازی‌های No More Heroes، Killer 7 و Killer is Dead انجام داده که طی آن درباره‌ی ماجراجویی‌های جدید Travis درون بازی‌‌‌های ویدیویی و برنامه‌های آینده‌ی Grasshopper Manufacture صحبت می‌کنند.

Travis Strikes Again: No More Heroes دو شخصیت قابل بازی دارد، Travis ( قهرمان دو نسخه‌ی قبلی) و Badman. می‌توانید درباره‌ی کاراکتر دوم کمی توضیح بدهید؟

Bad Girl را از نسخه‌ی اول No More Heroes به‌خاطر می‌آورید؟ Badman پدر اوست که می‌خواهد انتقام قتل او را از Travis بگیرد اما به دلایل مرموزی مجبور می‌شود در کنار او مبارزه کند.

ایده‌ی انتقال Travis به دنیای بازی‌های ویدیویی چطور به ذهنتان رسید؟

بازی‌هایی که دوران کودکی بازی می‌کردم الهام‌بخش بودند. مرحله‌ای که اینجا (مراسم GDC) بازی کردید تحت تأثیر عناوینی نظیرSmash TV و Gauntlet بود که دوربینشان از بالا بود.

مرحله‌ای که نشان دادید پر از شوخی با GDC بود.

قصد دارم چیزهایی شبیه این را در بازی نهایی هم قرار بدهم.

ولی ربطی به GDC نخواهند داشت؟

دقیقاً. این‌ها فقط برای خبرنگاران و رسانه‌ها بود. در PAX امسال هم نمایش خواهیم داشت و دوباره دیالوگ‌ها را برایش بازنویسی کردم.

Travis Strikes Again: No More Heroes در بخش Nindies (بازی‌های مستقل Nintendo) به نمایش درآمد و با بازیسازان مستقل دیگر همکاری خواهد داشت. می‌توانید در این باره نیز کمی توضیح بدهید؟

Travis در این نسخه می‌تواند لباس بازی‌های مختلف را بپوشد، مثلا Hyper Light Drifter.

DYwWFFGVQAEb7ZO thumb

 

ظاهراً Travis درحال جمع کردن سکه حین بازی بود. آیا از آن‌های برای خرید لباس استفاده خواهد شد؟

بله، دقیقاً.

Travis و Badman چطور قدرت‌های تازه بدست می‌آورند؟

سیستم یادگیری قدرت‌های جدید کمی متفاوت است. بعد از شکست دادن رئیس هر مرحله شاید قدرت‌ آن‌هارا مثل Megaman یاد بگیرید. بعضی از قدرت‌ها نیز در مراحل مخفی شده‌اند.

آیا Travis Strikes Again: No More Heroes عرضه‌ی فیزیکی خواهد داشت؟

شاید.Grasshopper Manufacture وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارد.

بازگشت سری No More Heroes و عرضه‌ی The Silver Case در غرب اتفاقات خیلی خوبی بودند. دوست دارید روی کدام‌یک از عناوینتان دوباره کار کنید؟

چند روز پیش در ژاپن، مراسمی برای به مناسبت 20 سالگی Grasshopper Manufacture برگزار کردیم. در آن مراسم به طرفداران گفتم که Killer7 و Flower, Sun, and Rain را ریمستر خواهم کرد. ظاهراً همه مشتاق ریمستر Killer7 هستند.

بیست سالگی کمپانی را تبریک می‌گویم! برنامه‌هایتان برای 10 سال آینده چیست؟

چندین ایده در ذهنم دارم. بیشتر از همه دوست دارم کاری با کشتی‌کج انجام بدهم، مثلاً بازی‌ای که شخصیت اصلی آن یک کشتی‌کج کار باشد. چندین سال است که این ایده را در ذهنم می‌پرورانم.

Travis Strikes Again: No More Heroes در سال 2018 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.