نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 خرداد 1397
ساعت 09:30

بازی Killer7 Remaster برای عرضه سال 2018 روی PC معرفی شد

5 از 5

نسخه ریمستر شده بازی اکشن-روانشناسانه، شوتر اول شخص Killer7 قرار است در ادامه همین سال و تحت پلتفرم Steam عرضه شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Killer7، اثر سال 2005 استودیو Grasshopper Manufacture که توسط گویچی سودا و شینجی میکامی، خالق سری رزیدنت اویل ساخته شده بود، قرار است در ادامه همین سال و در قالب نسخه ریمستر شده به پلتفرم PC راه پیدا کند. خبر عرضه نسخه ریمستر شده بازی، البته قبلا هم منتشر شده بود و سودا و Grasshopper در رویداد MomoCon که به مناسبت بیست سالگی این استودیو میزبان مراسمی بودند، پیرامون عرضه نسخه ریمستر بازی Killer7 صحبت کرده بودند. حالا این استودیو با انتشار یک تریلر کوتاه، تاریخ چنین عرضه ای را در ادامه سال ۲۰۱۸ عنوان کرده است.

در این بازی، بازیکن در نقش شخصیتی به نام هرمان اسمیت، وارد داستان انتقام‌جویی او در یک دنیای تاریک و زیرزمینی مملو از قاتلان می‌شود. هرمان از هفت بُعد شخصیتی مرگبار برخوردار است که به همین دلیل به killer7 معروف است. در توضیح بازی نیز چنین آمده است. «کنترل این قاتلین متفاوت را در اختیار بگیرید که در پی شکار شخصیتی بدذات به نام Kun Lan هستند، تا نقشه او برای تسلط بر جهان را خنثی و سازمان مخوف بمب‌گذاران انتحاری آن‌ها به نام Heaven Smile را نابود کنند.»

این خبر برای بسیاری خوشحال کننده خواهد بود و به گفته سازندگان، برای سال‌های طولانی، این اثر اکشن-ماجرایی «گویچی "سودا51" سودا» از جمله موردعلاقه‌ترین بازی‌ها برای طرفداران سبک اکشن و روانشناسانه بوده است. براساس این خبر، این دسته از طرفداران درنهایت به خواسته خود رسیدند و در ادامه سال ۲۰۱۸، می‌توانند شاهد این بازی ساخته شده توسط کارگردان-نویسنده مشهور یعنی گوییچی سودا و کارگردان افسانه‌ای یعنی شینجی میکامی در پلتفرم PC باشند. گفتنی است که این نسخه قرار است به شکل ریمستر شده و با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن HD، در Steam عرضه شود.

استودیو Grasshopper Manufacture یک تریلر معرفی کوتاه نیز برای این نسخه از بازی به اشتراک گذاشته که شامل یک معرفی سریع از شخصیت‌های مختلف بازی، از جمله قهرمان داستان یعنی هرمان اسمیت است. در این تریلر همچنین مشخص شده که ناشر بازی کمپانی NIS است و مثل نسخه اوریجینال در سال ۲۰۰۵، بازی قرار نیست توسط کپ‌کام منتشر شود. با این حال با در نظر گرفتن اینکه کپ‌کام هنوز حقوق بازی را دراختیار دارد، در این پروژه هم مشارکت داشته است. شما در ادامه می‌توانید تریلر بازی را نیز مشاهده کنید.

 

 

بازی Killer7 در زمان عرضه خود با بازخوردها و امتیازات خوبی از جانب منتقدین مواجه شد، و موفق به کسب امتیاز متای ۷۴ در پلتفرم گیم‌کیوب شده است. برخی منتقدین بازی را در مجموع به شکلی دیدند که به خاطر سبک روانشناسانه به کار برده شده در فضاسازی و داستان، وجود تیراندازی‌های بسیار زیاد و دیوانه‌وار و به خاطر ارزش تکرار آن، بازیکن ممکن است یا عاشق آن شود یا از آن متنفر باشد. پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید که سودا از عرضه ریمستر Killer7 و اهداف بعدی خود صحبت کرده بود.

 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.