نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 خرداد 1397
ساعت 08:00

بازی Battlefield V انتخاب های سفارشی سازی زیادی برای شخصیت ها دارد

0 از 5

بازی بتلفیلد 5، از المان‌های تاریخ جایگزین در دوران جنگ جهانی دوم استفاده می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Battlefield V اخیرا به شکل رسمی رونمایی شد و با توجه به یک پست توئیتری، به نظر می‌رسد که این بازی بیش از همه بازی‌های این سری از «تاریخ جایگزین» استفاده کرده است. به این ترتیب براساس اولویت‌بندی انتخاب و تخصص بازیکن، آن‌ها قادر خواهند بود تا شخصیت خود در بازی را با ابزارهای شخصیت‌سازی گسترده‌ای که بازی در اختیارشان می‌گذارد، سفارشی‌سازی (Customize) کنند.

این جزئیات اولین بار از طریق ارسال یک پست در حساب رسمی سری بتلفیلد در توئیتر به اشتراک گذاشته شد، و آن‌ها یک اطلاعیه رسمی خطاب به طرفدارانی که درباره چهره‌های کارتونی شخصیت‌ها نظر داده بودند منتشر کردند:

ما قصد داشتیم که گستره انتخاب‌ها، تنوع و ابزارهای بازیکن را بیشتر کنیم تا بازیکنان بتوانند چهره و حالت کلی بازی سربازان خودشان را به شکلی کامل و درست همان‌طور که می‌خواهند سفارشی‌سازی کنند. به این ترتیب، در اینجا یک‌سری ابزارها و آپشن‌های بسیار گسترده برای سفارشی‌سازی سربازان وجود دارد که برای مثال شکل بدن، جنسیت، نشان‌های جنگی و چیزهای خیلی بیشتر دیگر قابلیت تغییر و سفارشی‌سازی دارند.

گفتنی است که هنوز درباره تمامی جزئیات و آپشن‌های موجود بخش سفارشی‌سازی شخصیت‌ها اطلاعاتی منتشر نشده و براساس این اطلاعیه، فعلا بخش‌هایی مثل نشان‌های جنگی، شکل بدن و جنسیت به عنوان چند مورد از انبوهی از قسمت‌های قابل تغییر ذکر شده است. بنا به تایید استودیو، این انتخاب‌ها بسیار وسیع، متنوع و پرگزینه نیز هستند تا بازیکن دایره اختیار گسترده‌ای داشته باشد.

همچنین ذکر این نکته نیز جالب‌توجه است که این پست توئیتری، اولین مرتبه‌ای نبود که به استفاده از عناصر تاریخ جایگزین و واگرایی از حقایق تاریخی و قطعی صورت گرفته در جنگ جهانی دوم در این بازی اشاره می‌کرد. در این زمینه گفته‌های اسکار گابریلسون از مدیران ارش دایس نیز در این زمینه جالب توجه است:

این بازی فقط یک بازگشت به ریشه‌ها برای سری نیست، بلکه یک راه برای به چالش کشیدن پیش‌فرض‌های دورانی آشنا با وقایع غیرمنتظره است.

در همین راستا، این طور که به نظر می‌رسد این تاریخ جایگزین و وقایع غیرمنتظره، نه تنها شامل سفارشی‌سازی‌های زیاد برای سربازان و شخصیت‌ها خواهد بود، بلکه به احتمال زیاد دامنه وقایع غیرحقیقی به داستان و فضاسازی بازی نیز کشیده خواهد شد.

بازی بتلفیلد 5، اولین بار به شکل یک ایستر اگ کوچکی در بازی بتلفیلد 1 مشخص شد. دو هفته بعد از این نیز دایس و EA آن را به شکل رسمی تایید و خبرهای پیرامون تاریخ رونمایی رسمی و ویژگی‌های دیگر از جمله DLCهای پس از عرضه و رایگان بازی نیز در ادامه به اشتراک گذاشته شد. Battlefield V درنهایت چند روز قبل در جریان یک لایو-استریم، همراه با یک تریلر سینمایی-گیم‌پلی رونمایی و وقوع رویدادهای بازی در دوران جنگ جهانی دوم نیز تایید گردید.

این بازی قرار است در روز ۲۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. EA و دایس، همچنین این وعده را دادند که بازی Battlefield V از جمله بازی‌های حاضر در رویداد EA Play در E3 2018 نیز خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.