نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 20 خرداد 1398
ساعت 18:42

بازی Battlefield V نقشه‌های جدیدی دریافت می‌کند

الکترونیک آرتز برنامه‌های زیادی برای قسمت پنجم بتلفیلد دارد

0 از 5

پس از رونمایی از محتوای جدید بازی Apex Legends در رویداد EA Play 2019، نوبت به Battlefield V رسید. استودیو دایس در جریان مراسم اعلام کرد که چپتر چهارم بازی از 6 تیر آغاز می‌شود. در ادامه هم اطلاعات اندکی از چپتر پنجم به اشتراک گذاشته شد.

پس از دریافت بازخورد گیمرها، سازندگان انتشار دو آپدیت بزرگ را برای بخش چندنفره بازی تایید کردند. پیش از این، لول 50 آخرین سطحی بود که بازیکنان می‌توانستند به آن برسند اما با تغییرات جدید، حداکثر لول بازی 500 خواهد بود. این تغییر در ماه آگوست اجرایی خواهد شد. EA در ادامه به بازی‌های اختصاصی (Private) اشاره کرد و گفت که افراد می‌توانند از ماه سپتامبر سرورهای مخصوص به خود را راه‌اندازی کنند و با دوستان خود به رقابت مشغول شوند.

در کنار موارد بالا، قرار است در چپتر چهارم تعدادی نقشه جدید هم به بازی اضافه شود. اولین نقشه Marita نام دارد که در یکی از دهکده‌های کوهستانی یونان واقع شده. اساس این نقشه روی مبارزات نزدیک و پیاده نظام بنا گردیده. نقشه وسیع Al Sundan هم در شمال آفریقا قرار دارد و طبق گفته دایس، ساختار آن مشابه نقشه‌های کلاسیک بتلفیلد خواهد بود. نقشه Al Sundan با شروع شدن چپتر چهارم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نقشه Marita هم اواخر جولای عرضه می‌شود. سومین نقشه بازی هم به عنوان بازسازی Operation Metro شماره سوم سری معرفی شد؛ این نقشه در ماه اکتبر به بازی اضافه می‌شود.

استودیو دایس برنامه دارد در کنار محتویات بالا، دو نقشه دیگر هم منتشر کند؛ یکی از این نقشه‌ها در فرانسه و دیگری در کشورهای نوردیک قرار دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از تاریخ عرضه این نقشه‌ها نداریم، با این حال گفته می‌شود که هر دو آن‌ها برای مودهای کوچک مناسب هستند و اکثر درگیری‌ها در محیط‌های بسته و محدود رخ می‌دهد.

از آنجایی که چیزی به انتشار چپتر چهارم باقی نمانده، الکترونیک آرتز اطلاعاتی را از چپتر پنجم هم منتشر کرد. در چپتر پنجم قرار است Pacific Theater به حالت چندنفره اضافه شود و سه نقشه دیگر هم در اختیار گیمرها قرار گیرد.

Battlefield V در حال حاضر از طریق EA و Origin Access Vault در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین کاربران پلی‌استیشن4 می‌توانند همزمان با عرضه شدن سرویس EA access برای این پلتفرم، بازی را از طریق آن تجربه کنند.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.