نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 26 خرداد 1398
ساعت 20:17

نینتندو روی دنباله Breath of the Wild کار می‌کند

بازگشت به Hyrule

0 از 5

شرکت نینتندو در پایان کنفرانس خبری خود در E3 2019 به طور غافل‌گیرکننده‌ای اعلام کرد که روی دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کار می‌کند. این خبر با انتشار یک تیزر کوتاه از بازی تایید شد. در این تیزر می‌توانیم حضور دوباره لینک و زلدا را ببینیم که مشغول گشت و گذار در یک غار هستند.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild در کنار کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد و توانست عملکردی فوق‌العاده‌ای از خود به جای بگذارد و نامش را به عنوان یکی از موفق‌ترین آثار تاریخ ثبت کند. بنابراین، خبر ساخت دنباله بازی قطعا اتفاق مهمی برای هواخواهان این فرنچایز به شمار می‌رود. گفتنی است که کارگردان نسخه قبلی رو دنباله این اثر هم کار می‌کند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دیگری در دست نداریم و باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

در خبری دیگر از این سری باید بگوییم که بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening در روز 29 شهریور برای کنسول‌ نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی بازسازی اثری با همین نام است که در سال 1993 برای کنسول گیم‌بوی روانه بازار شد. در این ریمیک گیمرها می‌توانند دانجن‌های مخصوص خود را بسازند و آن‌ها طراحی کنند. در این بین تعداد زیادی آیتم و اتاق‌های از پیش ساخته شده هم وجود دارد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.