نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 06 فروردين 1397
ساعت 15:14

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای Xbox One عرضه خواهد شد

0 از 5

عنوان تحسین شده‌ Hellblade: Senua's Sacrifice ماه آینده برای Xbox One عرضه می‌شود و بر روی کنسول Xbox One X نیز از سه حالت اجرا پشتیبانی خواهد کرد

عرضه بازی Hellblade: Senua's Sacrifice به صورت رسمی برای کنسول Xbox One تایید شد و در کنار آن اعلام شد که این بازی بر روی کنسول Xbox One X با سه حالت متفاوت قابل اجرا خواهد بود. در ابتدای ماه جاری میلادی بر اساس اطلاعاتی که دو منبع متفاوت فاش کرده بودند، عرضه بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در دستور کار کمپانی مایکروسافت قرار گرفته بود. تا اینکه در هفته گذشته این شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود گرفتند.

تاریخ عرضه Hellblade: Senua's Sacrifice برای Xbox One و Xbox One X روز 11 آوریل معادل با چهارشنبه 22 فروردین معین گردیده است. همچنین اعلام شده که جلوه‌های بصری این بازی از همان روز اول عرضه و به صورت اختصاصی برای کنسول Xbox One X ارتقا خواهند یافت. دارندگان کنسول Xbox One X این اختیار را دارند که بازی را بر روی سه حالت مختلف اجرا کنند؛ حالت High Resollution، همانطور که از اسمش پیداست رزولوشن را در اولویت قرار خواهد داد و وضوح تصویر 4K را (به صورت دینامیک) در اختیار کابران قرار می‌دهد. حالت High Framerate فریم ریت دریافتی را بر روی 60fps نگه می‌دارد و موجب بهبود کیفیت گرافیکی و افکت‌های بازی خواهد شد. استودیوی Ninja Theory از ارائه اطلاعات بیشتر پیرامون این 3 حالت خودداری کرده است و برای مشخص شدن تمام ویژگی‌های این 3 مد باید تا تاریخ 22 فروردین صبر کنیم.

مایکروسافت به منظور سپاسگذاری از انتظار هواداران Xbox بازی Hellblade: Senua's Sacrifice را از همین امروز و تا پایان هفته اول عرضه، با تخفیف 10 درصدی بر روی استور خود به فروش خواهد رساند. قیمت بازی 30 یورو و با اعمال تخفیف 25 یورو خواهد بود.

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در ماه آگوست سال گذشته برای PC و PS4 عرضه شو و بازخورد بسیار مثبت منتقدان را به همراه داشت. این عنوان موفق شد در مدت سه ماه یش از نیم میلیون نسخه به فرش برساند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.