تجربهی بازی روی این درجهی سختی متفاوت خواهد بود
نسخهی جدید God of War تفاوتهای زیادی با نسخههای قبلی خواهد داشت و این تفاوت محدود به تغییر تم بازی از اساطیر یونان به اسکاندیناوی و اضافه شدن پسر کریتوس به بازی نخواهد بود، بلکه درجهی سختی بسیار دشواری به بازی اضافه شده که چالشهای جدیدی را برای بازیکنان بهوجود خواهد آورد.
چهار درجهی سختی زیر برای بازی در نظر گرفته شدهاند:
Give Me A Story: برای کسانی که خواهان دنبال کردن داستان بدون چالش در روند بازی هستند.
Give Me A Balanced Experience: برای کسانی که دنبال یک تجربهی متعادل هستند.
Give Me A Challenge: برای کسانی که خواهان گیمپلی دشوار ولی در عین حال منطقی هستند.
Give Me God of War: درجهی سختی جدیدی که اخیراً معرفی شده و از نظر دشواری با سری Dark Souls تشبیه شده است. با توجه به توضیحات بازی، این حالت به سرعت واکنش خارقالعاده و برنامه ریزی دقیق نیاز خواهد داشت.
آقای Cory Barlog، کارگردان بازی، دربارهی این حالت بیان داشت:
ما برای تبدیل این حالت به یک چالش واقعی، تغییرات زیادی در بازی انجام دادیم. دشمنان فرق کردهاند و حملههایشان عوض شده، [بازی] کلاً تغییر کرده است.
امکان تغییر درجهی سختی از روی این حالت وجود ندارد و حتی بازی فایل جدایی برای آن در نظر خواهد گرفت. نسخهی جدید God of War در حالت عادی حدود 30 ساعت به طول خواهد انجامید (هنوز معلوم نیست این مقدار فقط برای بخش داستانیست یا جزو محتوای فرعی بازی نیز میشود) که این مقدار طولانیتر از عناوین قبلیست، حال با وجود این درجهی سختی جدید، بازی میتواند شما را برای مدت زیادی سرگرم کند.
God of War، جمعه 31 فروردین 1397 برای PS4 منتشر خواهد شد.
نظرات