نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 01 فروردين 1397
ساعت 12:46

سازندگان سابق Hitman و Division روی یک عنوان جدید کار می‌کنند

0 از 5

سازندگان سابق Hitman و Division روی یک عنوان جدید کار می‌کنند

استودیو Sharkmob اخیرا توسط Fredrik Rundqvist، مدیرعامل سابق Massive Entertainment بنیان‌گذاری شد؛ Massive Entertainment در گذشته مسئولیت ساخت بازی‌هایی چون South Park: The Fractured But Whole ،Far Cry 3 و Tom Clancy’s The Division را بر عهده داشته است. Rundqvist همراه با تعدادی دیگر از کارمندان سابق یوبی‌سافت مثل Anders Holmquist (کارگردان فنی Division)، آقا Petter Mannerfelt (کارگردان و تهیه‌کننده Division) و آقا Rodrigo Cortes (کارگردان هنری Hitman و Division) در این استودیو مشغول به کار شده است. این تیم تاکنون هیچ صحبتی درباره اولین پروژه خود نکرده بود. با این حال، مدتی قبل وب‌سایت VentureBeat مصاحبه‌ای با Rundqvist انجام داده است و اطلاعاتی درباره بازی آینده این استودیو به‌دست آورده است.

طبق صحبت‌های Rundqvist، اولین پروژه آن‌ها یک اثر «کالت کلاسیک» خواهد بود و او امیدوار است که این عنوان به یک فرنچایز تبدیل شود. Rundqvist درباره هویت بازی صحبتی نکرد اما پیش‌بینی می‌شود که آن یک فیلم و سریال محبوب یا ادامه یک بازی قدیمی خواهد بود؛ با این حال، خود Rundqvist هیچ صحبتی به میان نیاورد. او در طی مصاحبه خود اعلام کرد که بازی برروی بخش مولتی‌پلیر تمرکز کرده است.

ما واقعا دیگر علاقه‌ای به ساخت بازی‌های تک‌نفره یه شیوه سنتی نداریم. آن چیزی که ما در حریم شخصی خودمان انجام می‌دهیم، بازی‌هایی که ما دوست داریم همیشه بازی‌هایی، اجتماعی و مولتی‌پلیر بوده‌اند. به نظر ما اگر شما IP خوبی نداشته باشید و نتوانید ستینگ و فضاسازی خوبی ارائه کنید، استفاده از مکانیک‌های خالص این سبک جالب‌توجه نیست. حدس می‌زنم این صحبت‌ها نکاتی درباره سبک بازی ما به شما می‌دهد.

با اینکه Rundqvist تاریخ انتشار بازی را اعلام نکرد، ولی اظهار داشت که آن‌ها روی PC تمرکز کرده‌اند و ممکن است بعدا بازی را برای کنسول‌ها هم روانه بازار کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.