نویسنده: احسان ناخدا چهارشنبه، 01 فروردين 1397
ساعت 12:04

تاد هاوارد از پروژه‌های جدید Bethesda می‌گوید

5 از 5

از بازی‌های جدید BGS تا سیستم انیمیشن جدید استودیو...

Bethesda Game Studios از زمان Fallout 4 که در سال 2015 منتشر شد، بازی جدیدی روانه بازار نکرده است. اما اخیرا تاد هاوارد (کارگردان Fallout 4) با تد پرایس (مدیر عامل استودیو Insomniac) مصاحبه‌ای داشته و در آن اشاراتی به وضعیت پروژه‌های استودیو کرده است و ظاهرا این تیم در حال حاضر مشغول ساخت چندین پروژه است.

یکی از پروژه‌های استودیو در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و از سیستم انیمیشن جدید بتسدا استفاده می‌کند. شایان ذکر است که ساخت و انتشار پروژه‌هایی که در مرحله پیش‌تولید قرار دارند ممکن است چندین سال به طول بیانجامد. اما یکی دیگر از پروژه‌ها هم‌اکنون به صورت کامل در مراحل ساخت قرار دارد و همه اعضا تیم مشغول آن هستند. با این حال گفته شد که این اثر از انیمیشن‌های قدیمی استودیو استفاده خواهد کرد که مشابه Fallout 4 خواهد بود.

هاوارد در ادامه اعلام کرد که وقتی کار پروژه اول تمام شد و آن را معرفی کردند، تیم انیمیشن‌سازی استودیو بسیار مشتاق است که با سیستم جدید انیمیشن‌ها کار کنند و از آن در پروژه دوم استودیو بهره ببرند. شاید این یک نشانه باشد که به زودی بازی اول استودیو معرفی و عرضه خواهد شد.

با توجه به این صحبت‌ها، باید در E3 امسال منتظر معرفی بازی جدید BGS باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.