نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 29 اسفند 1396
ساعت 16:44

اطلاعات جدیدی از کنسول Ataribox منتشر شد

0 از 5

این کنسول از این به بعد Atari VCS نام خواهد داشت

به گفته‌‌ی سازندگان، ظاهر این کنسول با الهام از Atari 2600 ساخته شده و دارای یک پردازنده‌‎ی AMD است. قرار بود این کنسول بهار امسال عرضه شود اما به علت آنچه سازندگان "کبمود یک عنصر کلیدی" خوانده‌اند به تاریخ نامعلومی تأخیر خورد. آقای Michael Arzt از کمپانی آتاری در این مورد بیان کردند:

در رابطه با Atari VCS، همه چیز باید سرجای خودش باشد و به همین علت ما عرضه‌ی کنسول را در سال گذشته به تأخیر انداختیم. این تصمیم با وجود شمارش معکوسی که برای عرضه‌ی کنسول داشتیم، تصمیم سختی بود ولی ما حاضر نیستیم تا وقتی همه چیز باب میل ما باشد، آن را عرضه کنیم. امیدوارم طرفداران آتاری، از این توجه ما به جزئیات قدردانی بکنند.

 

کمپانی آتاری طی مراسم GDC امسال از نام و لوگوی جدید، Joystick و دسته‌ی این کنسول رونمایی کرد که آن‌ها را در گالری زیر مشاهده می‌کنید.

Atari VCS همراه بسیاری از بازی‌های کلاسیک آتاری و عناوین جدید از استودیو‌های مختلف در تاریخ نامعلومی با قیمتی بین 250 تا 300 دلار عرضه خواهد شد. خبر‌های مربوط به تاریخ شروع پیش‌خرید‌های این کنسول ماه آینده اعلام خواهند شد.

 

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 24
    تشکر: 0
    تشکرشده: 18
    کنسول‌های بازی:

    به به چه کنسولی بشه. کنسول آتاری رو که دیدم یاد تصمیم شرکت سگا افتادم. وقتی که با مایکروسافت به مشکل خوردن و مایکروسافت کلاهبرداری بزرگی از شرکت سگا کرد و به جای دریم کست 2 که قرار بود با شرکت سگا تولید کنه تکنولوژی دریم کست 1 رو دزدید و کنسول Xbox رو راهی بازار کرد.بعد از چندی شرکت سگا تحت عنوان انتقام سگا از کانسپت کنسولی پرده برداشت به نام فانتوم که هیچ وقت به تولید نرسید جلوی کنسول فانتوم یه صفحه نمایش بود که به صورت لمسی قرار بود باشه که این خود چالش بزرگی در آن زمان بود. در هر صورت خیلی حال کردم. به این ترتیب که داره پیش می ره هرچی داریم ونداریم باید بگذاریم کنسول بخریم.

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.