نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 29 اسفند 1396
ساعت 12:59

درآمد 500 هزار دلاری استریمر بازی Fortnite

5 از 5

استریمر Fortnite ماهیانه 500 هزار دلار پول می‌سازد!

به تازگی استریمر Ninja در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC اعلام کرد که از طریق استریم و قراردادهای خود، ماهیانه 500 هزار دلار درآمد دارد.

Ninja کار خود را دقیقا از ده سال شروع کرد؛ زمانی که او مشغول به کار بود و در کالج درس می‌خواند.  پس از آن زمان، او موفق شد تا طرفداران زیادی را جذب خود کند و به صورت تمام وقت به شغل استریمی مشغول شود.

Ninja گفت که بیشتر درآمد خود را از آمازون و Twitch Prime به‌دست می‌آورد. همچنین بخشی دیگر از درآمد او به یوتیوب و پنج میلیون مشترک آن اختصاص می‌یابد.

علاوه بر آن، تعداد مشترکان صفحه توییتر او هم همواره در حال افزایش است؛ مخصوصا بعد از اینکه او بازی Fortnite را با Drake (رپر معروف) استریم کرد. او همچنین یک میلیون فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد. مطمئنا کمپانی‌های زیادی خواستار همکاری با او هستند.

اگر می‌خواهید مثل او در این شغل موفق باشید، اول از هر چیزی باید به یک بازیکن خوب در Fortnite تبدیل شوید. ترکیب محبوبیت روز افزون Fortnite با توانایی‌های Ninja باعث شده تا گیمرهای زیادی بازی او را تماشا کنند. البته او بیننده‌های خود را هم در همین حین سرگرم می‌کند.

به بیانی دیگر، شما باید دوست‌داشتنی باشید و به یکی از بهترین بازی‌کن‌ها در یک بازی معروف و پرطرفدار تبدیل شوید. این کار صرفا فقط بازی کردن و حرف زدن نیست و باید کنار آن هم از توانایی‌های ویژه‌ای بهره ببرید.

او در مصاحبه خود اعلام کرد که با این پول‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند و تا جایی که می‌تواند آن‌ را پس‌انداز می‌کند. او همچنین بخشی از این پول‌ها را به سازمان‌های خیریه اهدا کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.