نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 19 مهر 1397
ساعت 09:00

هم‌اکنون امکان Pre-Load بازی Black Ops 4 امکان‌پذیر است

5 از 5

بازیکنان ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC از هم اکنون امکان Pre-Load بازی Call of Duty: Black Ops 4 را پیدا کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Call of Duty: Black Ops 4 به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۱۸، تنها دو روز دیگر به شکل رسمی عرضه می‌شود و هم‌اکنون پیش‌خریدکنندگان نسخه دیجیتالی بازی، امکان دریافت دیتای بازی را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC پیدا کرده‌اند. روی پلتفرم Xbox One حجم این بازی نیز ۴۹٫۳۳ گیگابایت گزارش شده که احتمالا برای دو پلتفرم دیگر نیز به همین میزان می‌باشد.

پیرامون حجم دیتای بازی، اکتیویژن البته چند روز پیش در پستی در Reddit، اعلام کرده بود که این میزان درواقع ۵۵ گیگابایت است و حجم Pre-Load حدود ۶ گیگابایت کم‌تر از حجم اعلام شده قبلی است. همچنین دریافت Pre-Load دیتای بازی نیز فقط مختص نسخه دیجیتالی است و نسخه‌های فیزیکی بازی طبیعتا امکان Pre-Load ندارند. به علاوه نکته مهم دیگر پیرامون نسخه فیزیکی، این است که این نسخه، آپدیت روز اولی با حجم حدود ۵۰ گیگابایت نیز احتیاج خواهد داشت.

گفتنی است که درحالی که بازیکنان کنسولی این عنوان از روز ۱۰ اکتبر امکان Pre-Load بازی را پیدا کرده‌اند، بازیکنان PC یک روز زودتر چنین امکانی را پیدا کرده بودند. همچنین مشخص نیست که سرورهای بازی دقیقا چه زمانی فعال می‌شوند ولی با در نظر گرفتن ماهیت کاملا آنلاین بازی، این باید در همان ساعات اولیه عرضه رسمی در روز ۱۲ اکتبر باشد.

گفتنی است که با توجه به پست اکتیویژن در Reddit،  بازیکنان پس از دانلود تقریبا ۳۰ درصد دیتای بازی (حدود ۱۶ تا ۲۰ گیگابایت بسته به پلتفرم)، امکان تجربه ماد بتل رویال Black Ops 4 یعنی Blackout را پیدا می‌کنند. به علاوه در این اطلاعیه آمده که برای تجربه سایر مادهای بازی از جمله بخش چندنفره عادی، زامبی‌ها و مقر Specialistها حتما باید کل دیتای بازی به شکل کامل دانلود شود. پیرامون مقر Specialistها، بازی «کال آو دیوتی بلک آپس 4» اولین بازی در این سری است که فاقد یک کمپین داستانی تک‌نفره و سنتی است و ماد Specialist Headquarters قرار است به شکلی متفاوت با کمپین‌های سنتی در این سری، از سناریوهایی با المان‌های داستانی و تک‌نفره برخوردار باشد. ماد Blackout نیز احتمالا مهم‌ترین نقطه عطف بازی امسال این سری، و پاسخی به عناوین بتل رویال دیگر موجود در بازار، مثل PUBG و Fortnite محسوب می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، بازی «ندای وظیفه بلک آپس 4» قرار است در روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.