نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 23 مهر 1397
ساعت 21:55

دن هاوسر: بخاطر خودپسندیشان دیگر از بازیگران مشهور استفاده نمی‌کنیم

1 از 5

Grand Theft Auto: Vice City پر بود از بازیگرانی که بخاطر نقش‌هایشان در فیلم‌های جنایی معروف شده بوند

Tommy Vercetti، شخصیت اصلی بازی توسط Ray Liotta صداگذاری شده بود. Burt Reynolds در نقش مشاور املاک پرنفوذ، Avery Carrington بود. Gary Busey، Danny Trejo و Danny Dyer نیز به ترتیب در نقش Phil Cassidy، Umberto Robina و Kent Paul بودند.

پس از این عنوان، کمپانی راک‌استار هر دفعه کمتر و کمتر از ستاره‌ها استفاده کرده؛ آقای دن هاوسر، پایه‌گذار این کمپانی گفته که دلیل این کار، غرور و خودپسندی بازیگران معروف است که باعث لطمه خوردن روند ساخت بازی می‌شود و همچنین، استفاده از صداهای ناآشنا برای بازیکنان دردسر کمتری دارد.

ظاهراً یک بار آقای هاوسر که اهل بریتانیا است، در حال ضبط صحنه‌ای با Burt Reynolds، بازیگر نامی آمریکایی بوده و این دو با هم دعوایشان شده؛ بارت رینولدز با لحن تند و توهین‌آمیزی فریاد زده "این بریتانیایی رو از اینجا ببرید بیرون!".

نمی‌خواهم پشت سر مرده‌ها حرف بزنم-مرد بیچاره- اما ما دیگر از بازیگران مشهور بخاطر خودپسندیشان استفاده نکردیم و مهم‌تر از آن، از صداگذاران با استعدادی استفاده کردیم که برایتان آشنا نبوند و و این باعث می‌شد تا بیشتر در بازی غرق شوید.

برای صحنه‌ای از GTA: San Andreas نیز اتفاق مشابهی افتاد؛ آقای هاوسر در حال کار با Chuck D از گروه Public Enemy بود و کار به جایی کشید که مجبور شدند فرد دیگری را برای کارگردانی بیاورند.

به نظرم رپرها واقعاًً می‌خواهند کار درست را انجام بدهند؛ ما تجربه‌ی خوبی با ستاره‌های پاپ هم داشته‌ایم اما مدت زیادیست که از هیچ‌کدام استفاده نکرده‌ایم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.